gør det selv
Fra : c nielsen

Dato : 26-10-02 15:16

Hej jeg laver en stor del af mit endegrej selv, men synes det er drønsvært
at fremskaffe materialer.
Specielt spinneblade, jeg har været i talløse hobby og fiskeforretninger men
det eneste jeg har kunnet finde har været decideret samlesæt til en flabet
pris.
Er der nogle der kan hjælpe mig, helst en online butik.

med venlig hilsen

claus

Fra : Rikard Jensen

Dato : 26-10-02 16:29

Prøv hos Ækvator Sport (www.aekvator.dk)

Fra : Mads Pilt Nielsen

Dato : 27-10-02 10:58

eller prøv go fishing i Odense www.go-fishing.dk

VH Pilt1977@hotmail.com

Fra : Niels Olsen

Dato : 27-10-02 11:44

> [...]

> pris.
> Er der nogle der kan hjælpe mig, helst en online butik.

Kan de ikke laves af et stykke tynd plade af f.eks. kobber, messing eller
karosseriplade?

MVH Niels

Fra : Erik Munck

Dato : 27-10-02 20:53

Hej
I mine unge dage, klippede vi selv spinnerblade af diverse metalrester.
Tråden blev vist nok købt i faste længder og det hele kostede næsten
ingenting. Juniorafdelineg jeg var med af var ret kreative ved fremstilling
af det meste endegrej.

Muncken

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-10-02 08:47

"c nielsen" <cnn@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> pris.
> Er der nogle der kan hjælpe mig, helst en online butik.

Stef's fluebinding i Århus:

Stefs Fluebinding
Fredensgade 29
8000 Århus C