Wireless - Pakkeløsning?
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 26-10-02 14:12

Hej NG!

Jeg skal lave trådløst netværk mellem 3 maskiner, og vil gerne finde en
_BILLIG_men virkende løsning. - Er der nogen mærker der kan anbefales -
eller nogen mærker man i hvert fald skal holde sig fra?

Jeg vil også gerne høre fra folk der kender til wireless starter kits - Med
f.eks. accesspoint og 2 netkort... - Seføli helst 3 netkort...

Jeg har overvejet NetGear - Hvordan er erfaringerne med dette produkt? Det
er atraktivt fordi jeg kan få det hele for ca. 3000 kr!

Med venlig hilsen
Lasse

Fra : Søren Rohde

Dato : 27-10-02 09:49

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal lave trådløst netværk mellem 3 maskiner, og vil gerne finde en
> _BILLIG_men virkende løsning. - Er der nogen mærker der kan anbefales -

Jeg har købt et AP samt et PCMCIA kort fra www.trendnet.dk og det virker
fint. Der er dog knas med deling af Stofanet forbindelsen, men det er vel
ikke deres skuld. Jeg gave 2.061,00 alt incl. og de virker meget
professionelle. Inden jeg købte skrev jeg til dem og bad om deres
kommentarer til valget (så havde jeg jo det at tæve dem med hvis det ikke
virkede)...

Mvh. Søren Rohde