Flytte movieclips "foran" for fokus - elle~
Fra : Martin Nørgaard

Dato : 26-10-02 13:12

Hej,

Jeg har en stak movieclips (små fine vinduer) - et i hvert sit layer, som
kan trækkes rundt i mit flash vindue med musen. Fungerer fint - der mangler
bare en lille feature. Når man klikker på et vindue, så skal det komme i
fokus og dermed placere sig foran de andre både visuelt og mht. museevents.
Denne rækkefølge er jo i praksis styret af mine layers, men har I nogle
idéer til hvordan det kan laves?

Martin

Fra : aFXNIN

Dato : 26-10-02 13:45

Synes du skal checke www.flashkit.com og se på deres "Tutorials".. Eller det
synes jeg de fleste skal gøre først. Der findes svar på de fleste problemer,
folk har i dine NG..

aFXNIN

Fra : M!chael

Dato : 28-10-02 10:33

> [...]
museevents.
> Denne rækkefølge er jo i praksis styret af mine layers, men har I nogle

Det hedder swapDepths ~
http://www.flashfaq.dk/spg.asp?faq=60

Mvh, Michael