Trapez-plader
Fra : Mogens Knudsen

Dato : 26-10-02 11:42

I Silvan - tømmerhandel - koster trapezplader i plastik fra 150,- og
opefter alt efter farve. Jeg skal bruge en "hvid", som ikke må være
transparent (gennemsigtig). Hvor køber man dem billigst ?
---

Mvh Mogens

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 26-10-02 19:24

Mogens Knudsen wrote:

> [...]
> opefter alt efter farve. Jeg skal bruge en "hvid", som ikke må være
> transparent (gennemsigtig). Hvor køber man dem billigst ?

Jeg kender et Byggemarked i Rønne der har dem billigt.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 26-10-02 19:57

On Sat, 26 Oct 2002 20:24:14 +0200, =?iso-8859-1?Q?J=F8rgen?=
Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:

>Jeg kender et Byggemarked i Rønne der har dem billigt.

Er det en kæde ?
---

Mvh Mogens

Fra : Niels Olsen

Dato : 27-10-02 11:54

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender et Byggemarked i Rønne der har dem billigt.

HA HA.. Fridolf er sgu da ikke billige. Prøv bare at se hvad de forskellige
varer koster ovre på den anden side af Østersøen. Fridolf har sgu for lidt
konkurrence.

MVH Niels

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-11-02 21:49

Niels Olsen wrote:

> [...]
> varer koster ovre på den anden side af Østersøen. Fridolf har sgu for lidt

Beklager, Niels. Det var en joke.!

Jeg kender ikke Fridolf. Jeg kender intet byggemarked i Rønne. Jeg bor i
Jylland.

Jeg forsøgte såmænd bare at fortælle Mogens Knudsen at det ville være klogt at
fortælle i hvilken del af landet han bor.
(Jeg var ret sikker på at han ikke var bornholmer.)

Kort sagt: Hvis man vil have et anvendeligt svar, må man jo starte med at komme
med tilstrækkelig informationer.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 28-10-02 13:47

"Mogens Knudsen" <oo300024v@FJERNDETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> opefter alt efter farve. Jeg skal bruge en "hvid", som ikke må være
> transparent (gennemsigtig). Hvor køber man dem billigst ?

Jeg købte mine i jem og fix for 85,- pr plade (3,6m X 1,1m)

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-10-02 13:55

On Mon, 28 Oct 2002 13:46:31 +0100, "Thomas Nørgaard"
<nimbus39@hotmail.com> wrote:

>Jeg købte mine i jem og fix for 85,- pr plade (3,6m X 1,1m)

Af en eller anden mærkelig grund har de ingen forretninger i vort
omårde: www.jemogfix.dk
---

Mvh Mogens