Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Problem med automatisk indlæsning af uønsk~
Fra : Braveheart

Dato : 25-10-02 22:59

Hver gang jeg starter Internet Explorer 6, begynder Explorer
automatisk at
indlæse denne adresse i et nyt vindue: http://www.topclicks.net/
Hvis jeg klikker på et link, der åbnes et nyt vindue, så begynder
Explorer
igen at indlæse ovenstående adresse i et nyt vindue. I opsætningen af
Explorer er der tilsyneladende intet, der angiver, at topclicks-siden
skal
indlæses automatisk. Hvad gør jeg for at slå denne højst uønskede
funktion
fra?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-02 23:16

Fri, 25 Oct 2002 23:59:08 +0200, skrev Braveheart
<braveheart@braveheart>:

>Hver gang jeg starter Internet Explorer 6

Har du prøvet det svar jeg gav, da du spurgte første gang (ganske
vidst under et andet navn)?

Det plejer at kunne fjerne den slags.

Hvis du ikke kan se dit første spørgsmål, så
brug dtext.news.tele.dk til ikke-binære nyhedsgrupper, den kører
langt bedre end news(.inet).tele.dk.

Om et par uger skulle TDCs newsserver være klar med et helt nyt
setup som så forhåbentligt er problemfrit.
Følg evt. med i news:tele.iternet.news-service.

Fra : Torben Jensen

Dato : 26-10-02 09:48

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev:
>Fri, 25 Oct 2002 23:59:08 +0200,
>skrev Braveheart

>Har du prøvet det svar jeg gav, da
>du spurgte første gang (ganske
>vidst under et andet navn)?
>
>Det plejer at kunne fjerne den slags.

><tqcv1@dtext.news.tele.dk>
>
>Hej Knud dit link virker ikke når man prøver,
svar;side findes ikke.
Mvh Torben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-10-02 13:33

26 Oct 2002 08:47:50 GMT, skrev Torben Jensen
<tolem@RY2PAmail.tele.dk> (slet RY2PA):

>Hej Knud dit link virker ikke når man prøver,
>svar;side findes ikke.

http://www.lavasoftusa.com/ findes ikke?

Det lyder mærkeligt, jeg kan fint komme ind på den.

Så prøv via
http://tucows.inet.tele.dk/preview/236049.html

Fra : Torben Jensen

Dato : 27-10-02 20:11

> [...]