Skærme
Fijala 3554
Ridse indvendigt!
Fra : Peter Olsen

Dato : 27-02-01 13:08

Jeg har haft min skærm med til et netparty og nu lader det til at der er
kommet en ridse i den. Man kan ikke mærke den selv om man mærker meget godt
efter. Derfor lader det til at ridsen er kommet indvendigt, eller kommet i
lakken i overfladen. Kan man gøre noget ved det eller er det bare surt?

Peter Olsen

Fra : N/A

Dato : 27-02-01 13:31

Fra : Peter Olsen

Dato : 27-02-01 13:31

Tandpasta??? Mener du det seriøst? Det vil jeg da mene vil flere ridser.
Eller helt fjerne det beskyttende laklag. Kan man ikke få en ny lak et sted
eller noget i den henretning?

Peter Olsen

Fra : N/A

Dato : 27-02-01 15:21

Fra : Peter Olsen

Dato : 27-02-01 15:21

Det må jeg prøve - ellers må jeg leve med det. Trist trist. Men jeg kan også
kun se den når baggrunden er lys så...

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 27-02-01 15:57

"Peter Olsen" <olsen@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Det må jeg prøve - ellers må jeg leve med det. Trist trist. Men jeg kan
også
> kun se den når baggrunden er lys så...

Den er god nok, tandpasta duer, men det tager TID, lang tid.

\MK

Fra : Jon Loldrup

Dato : 27-02-01 15:58

>Tandpasta??? Mener du det seriøst? Det vil jeg da mene vil flere ridser.
>Eller helt fjerne det beskyttende laklag. Kan man ikke få en ny lak et sted
>eller noget i den henretning?

Det kan man måske nok, men jeg ville umiddelbart ikke tro at du bare
sådan lige kan påføre den lak. Det skal jo være med en meget jævn
tykkelse, og der skal ikke hænge dråber eller lignende når du er
færdig. Dvs. en pensel dur ikke, og en eller anden forstøver duer
heller ikke, fordi den ikke vil kunne lave det i samme tykkelse. Du
skal have en skærm-bygge-maskine til 2 millioner, hvis det skal gøres
godt.

med venlig hilsen Jon Loldrup