Bios opdatering
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 25-10-02 16:30

Jeg søgerefter en bios-opdatering til min AWARD-Bios.
Er det sådan at man skal betale for det?
Jeg mener jeg førhen har hentet dem på nettet.
Der er et enelsk firma, som forlanger penge for det!?

Tak Peder

Fra : Sven

Dato : 25-10-02 23:45

> [...]
> Er det sådan at man skal betale for det?
> Jeg mener jeg førhen har hentet dem på nettet.
> Der er et enelsk firma, som forlanger penge for det!?

Det er stadig gratis. Du skal finde ud af, hvilket fabrikat dit bundkort er,
og så gå til deres webside for at lede efter en BIOS-opdatering, samt
program til at gøre det med-

Sven

Fra : Leony

Dato : 26-10-02 15:11

"Sven" <chanelle4@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er stadig gratis. Du skal finde ud af, hvilket fabrikat dit bundkort
er,

Hvis du ikke ved det, så er der hjælp at hente her:
http://www.motherboards.org/moboidtools.html
Motherboards har et unikt nummer (BIOS ID string).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/