IE6 - slå autocomplete til?
Fra : Jan

Dato : 25-10-02 15:36

Hvordan slår jeg autocomplete (eller hvad det nu hedder?)
til?
Jeg tænker ikke på adressebaren, men på felter i en webside
? Tidligere poppede der automatisk et forslag op til hvad
jeg skulle skrive i et givet felt - det gør der ikke mere.

Mvh

Jan

Fra : Madsen

Dato : 25-10-02 15:49

Jan skrev:

> Hvordan slår jeg autocomplete (eller hvad det nu hedder?)
> til?

Tools > Internet Options > Content > AutoComplete.

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-02 15:54

Fri, 25 Oct 2002 16:35:42 +0200, skrev "Jan"
<jma73@hotmail.comNOSPAM>:

>Hvordan slår jeg autocomplete (eller hvad det nu hedder?)
>til?

Funktioner => Internetindstillinger => Indhold => Autoudførelse.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

Fra : Jan

Dato : 30-10-02 12:02

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in
message
..

> Funktioner => Internetindstillinger => Indhold =>
Autoudførelse.

Takker for svaret.

> [...]
> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
> Se også min signatur.
>
> Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine

Jep det ved jeg Jeg kan se at der er en anden "Jan" end
mig, som du vil fortælle det til
Jeg vil lige overveje at ændre min signatur.

Mvh

Jan

Fra : JanTheMan

Dato : 30-10-02 12:04

"Jan" <jma73@hotmail.comNOSPAM> wrote in message
> Jep det ved jeg Jeg kan se at der er en anden "Jan"
end
> mig, som du vil fortælle det til
> Jeg vil lige overveje at ændre min signatur.

Fremover hedder jeg JanTheMan

/JanTheMan