Stavekontrol virker ikke
Fra : AN

Dato : 25-10-02 13:01

Hej

Har netop installeret en spilterny og helt lovlig version af MS-office 2000
professionel - engelsk version. I Word har jeg nu ændret min stavekontrol
fra at være engelsk som default, til at dansk.

Da den var engelsk var der ingen problemer med at udføre stavekontrol (på
engelske ord selvfølgelig), men nu hvor jeg har sat den til dansk, så kommer
der aldrig den der røde bølgestreg under forkert stavet ord, og hvis jeg
trykker F7, så fortæller en fejlbesked mig, at Word ikke kan finde "the
spelling file mssp3DA.dll or mssp232.dll for Danish"

Er der nogle der kan hjælpe med det problem?

Mvh
Anders

Fra : Jacob Twisttmann Jør~

Dato : 25-10-02 13:07

AN <tox@xot.denmark> wrote:

> Er der nogle der kan hjælpe med det problem?

Det kan du vist bedst selv ved at installere den danske stavekontrol. Den
følger formentlig ikke med din engelske udgave af Office-pakken, så du skal
ned til din M$-forhandler og købe den.

Jacob

--
"I have always imagined that Paradise will be a kind of library" (Jorge
Luis Borges)

Fra : AN

Dato : 25-10-02 13:19

"Jacob Twisttmann Jørgensen" <jacoben@luukku.com> wrote in message

> Det kan du vist bedst selv ved at installere den danske stavekontrol. Den
> følger formentlig ikke med din engelske udgave af Office-pakken, så du
> [...]

Tak for hjælpen og fedt nok! Det er selvfølgelig ulovligt at få den
danske stavekontrol på andre måder? Kan man installere den v.h.a. en
original office98 cd?

Mvh
Anders

Fra : Jacob Twisttmann Jør~

Dato : 25-10-02 13:27

AN <tox@xot.denmark> wrote:

> Tak for hjælpen og fedt nok! Det er selvfølgelig ulovligt at få den
> danske stavekontrol på andre måder? Kan man installere den v.h.a. en
> original office98 cd?

Jeg tvivler stærkt på det, men kan ikke sige det med sikkerhed.

Jacob

Fra : Jacob Twisttmann Jør~

Dato : 25-10-02 13:13

> [...]

> Den følger formentlig ikke med din engelske udgave af Office-pakken,
> så du skal ned til din M$-forhandler og købe den.

Bare for en ordens skyld kan du her læse, at du har engelsk, fransk og
spansk i din engelske udgave, men altså ikke dansk:

http://www.microsoft.com/office/previous/deployment/worldwide/proofing.asp

Jacob