Eksportere emailkonto outlook xp
Fra : Lange

Dato : 25-10-02 11:50

Hvordan kan man eksportere sine email konto i outlook xp, eller er der
en fil hvor de er gemt?

http://www.kandu.dk/

Fra : Janner

Dato : 25-10-02 12:38

Øhhhh går udfra du allerede har fortrudt du spurgte .... Prøv fanebladet
filer og så impoter/eksporter .... Eller mere logisk hjælp filen :

Med Outlook kan du kopiere data, f.eks. navne og adresser, til mange andre
programmer, herunder dBase, Microsoft Access, Excel, Word, PowerPoint og
FoxPro. Du kan f.eks. eksportere kontaktpersoner til Excel, så du kan
sortere navne og adresser ved hjælp af et regneark.

Du kan også eksportere emner til en fil med private mapper (.pst) for at
opbevare dem et sikkert sted, og du kan gemme filen hvor som helst. En
..pst-fil kan kun læses af Outlook. Mappens designegenskaber, f.eks.
tilladelser, regler, beskrivelse, formularer og visninger, bevares ikke, når
du eksporterer til en fil med private mapper. Det er kun selve indholdet,
der eksporteres.

Brug guiden Import og eksport, hvis du vil eksportere emner fra Outlook

Det Leth'

/Jan

Fra : M.N.

Dato : 25-10-02 15:26

"Lange" <Lange.news@kandu.dk> wrote in message
> Hvordan kan man eksportere sine email konto i outlook xp, eller er der
> en fil hvor de er gemt?

Start - Programmer - Microsoft Office-værktøjer - Guiden gem mine
indstillinger.

Mogens