Printe et Flash-element
Fra : Kim Jensen

Dato : 25-10-02 11:57

Hej!

Jeg bruger Flash's SWF-format til at viser vektorgrafik på en webside
(intranet), da siden skal kunne printes i printerens maksimale opløsning.
Dette har fungeret perfekt i IE5 med Flash5.

Nu har jeg opgraderet til IE6 og Flash6. Men når jeg nu printer siderne med
Flash-grafik, bliver Flash-elementerne printet i en ussel - tydeligt
pixeleret - opløsning.

Hvor skal jeg fejlsøge, og hvordan løser jeg problemet? Downgrading er ikke
en option, da kombinationen af IE5 og Flash6 gør, at Flash-elementer bliver
printet "på hovedet".

mvh
Kim Jensen