Hvor meget må de tage
Fra : Jørgen Starup

Dato : 25-10-02 11:45

De har ringet fra Statens Bilinspektion i Vejen at min 45 PGO kan afhentes
men fik at vide at vi skulle have en trejler med

Må de tage de dele der ikke er orginale Cyl .47 mm Vario. proline Uds.
basik
Når den skal til syn igen må den så kunne køre 60 km/t som den kunne fra ny
MVH
Den Uheldige

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 25-10-02 11:59

On Fri, 25 Oct 2002 12:44:38 +0200, "Jørgen Starup" <boble@pc.dk>
wrote:

>Når den skal til syn igen må den så kunne køre 60 km/t som den kunne fra ny
>MVH
> Den Uheldige

Bob bob, 60km/t? Det må være efter speedometer

/Martin

Fra : Thomas

Dato : 25-10-02 14:44

"Jørgen Starup" <boble@pc.dk> wrote in message

> Må de tage de dele der ikke er orginale Cyl .47 mm Vario. proline Uds.
> basik

Ja det må de godt. Eller sagt på en anden måde det er nok afmonteret.

> Når den skal til syn igen må den så kunne køre 60 km/t som den kunne fra
ny.

Har lige lidt info omkring Hastighed som Syns halen bruger.

VEJLEDNING for STATENS BILINSPEKTION AFSNIT 11

MÅLEMETODER 11.03

Hastighed Side 1

11.03.001 HASTIGHEDSMÅLEMETODE

(1) Motordrevet køretøjs største hastighed beregnes som resultatet af

lige mange hastighedsmålinger foretaget i begge retninger på vandret

vej.

11.03.002 MÅLEBETINGELSER

(1) Hastighedsmåling skal foretages

a) med driftsvarm motor,

b) i roligt vejr og

c) med køretøjet ved tjenestevægt.

11.03.040 KNALLERT

(1) Ved standardtypegodkendelse tillades den fastsatte hastighedsgrænse

overskredet med højst 5%.

(2) Ved anden hastighedsmåling end nævnt i pkt. (1) tillades den
fastsatte

hastighedsgrænse overskredet med højst 10%.

Mvh. Thomas