java script password problemmer
Fra : Svend Hansen

Dato : 24-10-02 23:43

jeg har prøvet at lave dette script, og er løbet ind i et problem
Nemlig at jeg ikke har forstand på java, så er der en der kan
hjælpe mig med at vise hvor jeg skal indsætte mit bruger navn og
pasword i scriptet så det fungerer evt.med nogle XXXX hvor det
skal indsættes.
jeg har prøvet flere forskelligeløsninger, men uanset hvad kan
jeg bare trykke på enter så går det ind på den side hvor jeg skal
hen, og det også unden at skrive noget i de to felter.
Jeg vil være dybt taknemlig hvis der er en der kan hjælpe mig.
med venlig hilsen
Svend

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-02 00:09

Thu, 24 Oct 2002 22:43:08 +0000 (UTC), skrev Svend Hansen
<dyr@email.dk>:

>jeg har prøvet at lave dette script, og er løbet ind i et problem

Så vil det da være rart, hvis vi måtte se scriptet ellers er det
lidt svært at svare på.

> Nemlig at jeg ikke har forstand på java,

Java har ikke noget med javascript at gøre.

Fra : Svend Hansen

Dato : 25-10-02 00:47

Svend Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> hen, og det også unden at skrive noget i de to felter.
> Jeg vil være dybt taknemlig hvis der er en der kan hjælpe mig.

Undskyld scriptet var smuttet ud men her er det

<head>

<script>
function fokus_paa_felt() {
document.forms['form1'].pwfelt.focus();
}
</script>

</head>

<form name="form1"
action="sted_hvor_oplysningerne_skal_sendes_hen.html" >
<input type="submit" value="logon!">
</form>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-02 01:19

Thu, 24 Oct 2002 23:47:19 +0000 (UTC), skrev Svend Hansen
<dyr@email.dk>:

>Undskyld scriptet var smuttet ud men her er det

Det lader ikke rigtig til at kunne bruges til noget.

Med javascript kan du aldrig få et 100 % skudsikkert, men
http://www.html.dk/scripts/javascript/00007/ er da nogenlunde
sikkert.

Så prøv med det i stedet for.

Fra : Svend Hansen

Dato : 25-10-02 02:49

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Det lader ikke rigtig til at kunne bruges til noget.
>
> Med javascript kan du aldrig få et 100 % skudsikkert, men
> [...]
jeg har prøvet at hente det ned, men jeg kan bare ikke finde ud af hvor jeg
skal skrive brugernavn og password ind i scriptet, kan du hjælpe mig ved at
sætte XXX ind dr hvor jeg skal indsætte brugernavn og pasword ?
på forhånd tak

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-10-02 06:27

Det skal ikke sættes ind i scriptet. Læs forklaringen igen. Det står i
det første par paragrafer hvordan det virker.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 28-10-02 13:07

Du har ingen henvisning til det script, du ikke kan finde ud af. Her er så
en henvisning til et script, som jeg synes er nemt at bruge.
http://www.webdesign101.dk/artikler/loginscript.pdf

Mvh
jfj