Script på flere frames
Fra : Lars Sørensen

Dato : 30-11-00 13:04

Jeg har et script der laver snevejr på en side.

Jeg har 3 frames på min side, og vil gerne have scriptet til at virke på
hele framesettet på samme tid.

Er det muligt ?

Venlig Hilsen

Lars Sørensen

ls@futura-data.dk
Futura-Data A/S
www.futura-data.dk
Tlf. +45 87646606

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-11-00 15:32

"Lars Sørensen" wrote:

> Jeg har et script der laver snevejr på en side.
>
> Jeg har 3 frames på min side, og vil gerne have scriptet til at virke på
> hele framesettet på samme tid.
>
> Er det muligt ?

Kan du ikke ligge scriptet ud i en .js fil og så henvise til den på alle
de sider du ønsker at det skal sne.

--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 30-11-00 15:35

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> wrote
> Kan du ikke ligge scriptet ud i en .js fil og så henvise til den på alle
> de sider du ønsker at det skal sne.

Jeg tror Lars (Altså ham den anden) ænsker at hans snevejr kører "over"
framesettet så det ikke lader sig påvirke af frameborders osv.

Og så hvidt jeg ved kan det ikke lade sig gøre, så hvis jeg var dig ville
jeg droppe frames
--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på