God administrator/revisor i Nordjylland
Fra : Jakob Andersen

Dato : 24-10-02 21:04

Hej Gruppe

Jeg leder efter en god[1] administrator/revisor der kan hjælpe mig med at
føre regnskab for min virksomhed der kører efter virksomhedsskatteordningen.

Jeg er ikke lige sikker på at mit indlæg hører hjemme her, hvis det ikke gør
vil jeg være glad for hvis nogle lige giver mig et hint.

[1]: Det gør selvfølgelig heller ikke noget hvis det ikke er en af de helt
dyre.

--
Jakob Andersen

Fra : Dan

Dato : 25-10-02 05:48

Hvor i Nord-Jylland?
Er det omkring Struer-egnen kan jeg da anbefale det revisionsfirma, som jeg selv arbejder i

mvh.,
Dan

Fra : Jakob Andersen

Dato : 25-10-02 07:03

"Dan" <dan@yaws.dk> wrote
> Hvor i Nord-Jylland?

I og omkring Aalborg.

--
Jakob Andersen

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 25-10-02 15:37

Jakob Andersen wrote:

> Jeg leder efter en god[1] administrator/revisor der kan hjælpe mig med at
> føre regnskab for min virksomhed der kører efter virksomhedsskatteordningen.

Tja, uden at reklamere, er vi igang med at udvikle et koncept for
fjern regnskaber, og forsøger os med den lidt barske metode

Hvis jeg får en beskrivelse af, hvad du forventet af din admini-
strator (noget med betalinger, bogføring, eller hvad ?)
får du et fastpris tilbud for det første år, med en beskrivelse
af, hvad vi kræver af dig, med hensyn til bilag og oplysninger,
og overholder du det, -mindre afvigelser og misforståelser er ok,
så er det max prisen, og stort set ubegrænset email spørgsmål,
kan du ikke leve op til forventningerne, koster det ekstra fra
år 2, men du får en præcis beskrivelse af årsagen, og dermed
mulighed for forbedring.

Og som eksempel, er prisen pt for en ordentlig bogføring, plus
et par ekstra opgaver, kr 5.000.

p.t. regnskab på Frederiksberg og aftale med Sydfyn, og vi bor i
Silkeborg.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Ole Geisler

Dato : 27-10-02 10:35

On Fri, 25 Oct 2002 16:37:06 +0200, "Erik G. Christensen"
<egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote:

>p.t. regnskab på Frederiksberg og aftale med Sydfyn, og vi bor i
>Silkeborg.

Bl. a. undertegnede - og jeg har ikke noget at klage over - endnu

--
Satinfo med indhold : www.sattv.dk
Råd før køb af digitalt satudstyr: http://linux.adr.dk/satkoeb.html

Fra : Jakob Andersen

Dato : 09-11-02 16:55

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote
> Hvis jeg får en beskrivelse af, hvad du forventet af din admini-
> strator (noget med betalinger, bogføring, eller hvad ?)

Det har jeg så gjort nu, men sidder lidt og frygter at din email blot er en
spamfælde?

--
Jakob Andersen

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 10-11-02 19:55

Jakob Andersen wrote:

> "Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote
>
> Det har jeg så gjort nu, men sidder lidt og frygter at din email blot er en
> spamfælde

Beklager, at du kunne få den opfattelse, men du har forhåbentlig fået
mail, da jeg havde taget udvidet weekend fra fredag,
men ellers er vores arbejdsindsat lovbestemt, og det giver ca 50 - 60
timers arbejdsuge i foråret, frem til ca 10.7,
så det er nu, vi er på kurser og afspadserer, og jeg har plejet lidt
sociale realtioner