opfriskning af terrazzo
Fra : Jan Holm

Dato : 23-10-02 19:09

Hej

Vi har nu boet her siden maj og jeg havde gået
og tænkt lidt på et alternativt gulv istedet for det
grimme vinyl der var i entreen. Igår var jeg ved at
pille en dør ned, den skal mures til og i den forbindelse
så jeg at der under det grimme vinyl var et mindst
ligeså grimt terrazzogulv. Jeg er vild med terrazzo
men det er godtnok ikke holdt ret godt. Skjolder
og misfarvninger ud over det hele. Kan jeg satse på
at det kan slibes op, eller er der situationer hvor
gulvet er så medtaget at man ikke kan slibe det flot
igen ?

Mvh
Jan Holm

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-10-02 00:44

"Jan Holm" <NOSPAM@NOSPAM.TIA> skrev i en meddelelse
> [...]
> at det kan slibes op, eller er der situationer hvor
> gulvet er så medtaget at man ikke kan slibe det flot

Du kan jo prøve at slibe der hvor det er værst.... Lykkes det, kan
resten af gulvet vel også blive pænt.

God fornøjelse!

- Martin