Open Office
Fra : nes.sunsite.dk

Dato : 23-10-02 17:54

Er der nogen der ved hvor jeg finder Dansk stavekontrol, eller for den sags
skyld andre sprog end Engelsk til Open Office.

Søren Reinke
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Danmarks eneste Dive Resort

Fra : Claus Christensen

Dato : 23-10-02 18:34

nes.sunsite.dk wrote:
> Er der nogen der ved hvor jeg finder Dansk stavekontrol, eller for den sags
> skyld andre sprog end Engelsk til Open Office.

> [...]
http://da.speling.org/installation/myspell

Claus

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 23-10-02 19:23

> http://da.speling.org/installation/myspell

Mange tak :)

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 23-10-02 19:57

> http://da.speling.org/installation/myspell

Er der nogen der har erfaring med at få dansk stavekontrol til at virke i
den engelske version 1.0.1 af Open Office ?

Jeg har installeret dansk stavekontrol, som dokumentationen siger, men jeg
kan ikke aktivere det inde i Open Office

Fra : Claus Sørensen

Dato : 24-10-02 09:00

Soren 'Disky' Reinke wrote:

> [...]
>
> Jeg har installeret dansk stavekontrol, som dokumentationen siger, men jeg
> kan ikke aktivere det inde i Open Office

I den danske udgave er der en oversættelsesfejl, så "dansk" hedder
"nederlandsk".

Måske noget lignende gør sig gældende i den engelske udgave.

De herligste hilsner

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 23-10-02 21:54

nes.sunsite.dk wrote:
> Er der nogen der ved hvor jeg finder Dansk stavekontrol, eller for den sags
> skyld andre sprog end Engelsk til Open Office.

For de dovne er der:

http://www.ooodocs.org/dictinstall/ (windows)
http://ooodi.sourceforge.net/ (unix)

programmerne henter ordbøger over nettet og installerer dem

Hilsen Esben