CSV ??
Fra : Max

Dato : 26-02-01 22:55

Jeg skal bruge en smart måde at gemme nogle simple data på.
I den forbindelse har jeg set noget der hedder CSV.
Er det en form for database (eller noget regneark)

Fra : Thomas Jensen, pil.d~

Dato : 27-02-01 07:55

On Mon, 26 Feb 2001 22:54:38 +0100, "Max" <Mju@mag1.aarhus.dk> wrote:

>Jeg skal bruge en smart måde at gemme nogle simple data på.
>I den forbindelse har jeg set noget der hedder CSV.
>Er det en form for database (eller noget regneark)

comma-separated values file

http://whatis.techtarget.com/WhatIs_Definition_Page/0,4152,213871,00.html

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-02-01 09:25

"Max" <Mju@mag1.aarhus.dk> wrote in message
> Jeg skal bruge en smart måde at gemme nogle simple data på.
> I den forbindelse har jeg set noget der hedder CSV.
> Er det en form for database (eller noget regneark)

Comma Separated Value (File)

Der er forskellige muligheder
I lille danmark bruger vi semikolon til at adskille felter (pgr af decimal
komma) - ellers bruges komma
Prøv at danne en csv fil fra dit foretrukne regneark

mvh/Peter Lykkegaard