er de billige switche ok?
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 22-10-02 19:08

Jeg skal bruge en 5 ports switch til at dele min adsl-forbindelse.

Er der noget i vejen for at købe en af de billige (eTen, Surecom og lign).
De koster jo kun omkring 250,-

VH
Jakob

Fra : Devast8or

Dato : 22-10-02 20:37

Jeg købte en 8-port RubyTech for et par måneder siden med samme formål og
den virker helt fint. Og så er den uden blæser. Dejligt ;)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Steffen

Dato : 22-10-02 20:37

Hej Jacob

Der skulle ikke være noget i vejen med billige switche, men med alt men
køber er der en sammenhæng mellem pris og kvalitet. Jeg har en 8 ports
Rubytech til 299,- og den har jeg ikke haft problemer med.

Steffen
Hjælp til netværket www.s-p.dk

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 25-10-02 13:43

Hejsa

Jeg har en eTeen 16 ports uden blæser og med bedre specs end en tilsvarende
D-link, der koster langt mere...
Så det må siges at være ok.

Mvh
Martin

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 25-10-02 17:04

Hejsa Martin.

Kan du ikke komme med et model nummer på den switch du har???

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 26-10-02 20:51

"Lars Jørgensen" <6volt@mail.tele.dk> wrote in message
> Hejsa Martin.
>
> Kan du ikke komme med et model nummer på den switch du har???

eten EW-516T fra et web firma på mariendalsvej, frederiskberg - fino
service - søg via edbpriser.dk

HTH
Martin

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 26-10-02 10:15

Tusind tak for rådene. Det bliver så en af de billige til 3-400,- kr.