VÆK MED FRAMES'NE!!
Fra : 4ZaKeN

Dato : 22-10-02 17:41

Hej

Jeg har en frame som kører musik på 2 sider, men jeg vil gerne ha
den væk, hvis besøgende trykker tilbage! Det er en side om mig og
kæresten! Men kan man fjerne framen igen??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-10-02 18:19

Tue, 22 Oct 2002 16:41:18 +0000 (UTC), skrev 4ZaKeN
<wuzz@hotmail.com>:

>Jeg har en frame som kører musik på 2 sider, men jeg vil gerne ha
>den væk, hvis besøgende trykker tilbage! Det er en side om mig og
>kæresten! Men kan man fjerne framen igen?

Bruger du andre frames på siden, så link til en framesetside,
hvor den pågældende frame er væk, må vel være svaret.

Fra : 4ZaKeN

Dato : 23-10-02 15:44

> Bruger du andre frames på siden, så link til en framesetside,
> hvor den pågældende frame er væk, må vel være svaret.

Men hva når jeg ik bruger andre frames på andre sider??

Fra : Niels Andersen

Dato : 24-10-02 12:14

4ZaKeN wrote in <ap3v3e$ccc$1@sunsite.dk>:
> Jeg har en frame som kører musik på 2 sider, men jeg vil gerne ha
> den væk, hvis besøgende trykker tilbage!

Hvis du mener funktionen "Tilbage" i browseren, så skulle den besøgende
gerne se det, de så tidligere.

Hvis du mener et link på en frame-side, til en side uden frames, så prøv
dette:

Du kan også bruge "_top". Der er kun forskel, hvis der er mere end ét "lag"
frames. Altså frames i frames. Med "_parent" vil man kun fjerne det
nederste lag, med "_top" fjerner man *alle* frames.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)