bounce.dk?
Fra : ps

Dato : 22-10-02 14:13

Kan I komme ind på subj.? Har læst, at man der kan lslå ip adresserne op,
men jeg kan ikke komme ind. Min firewall ("cybersitter") ER slået fra - kan
der være andre indstillinger i XP som forhindrer dette?
P.sørensen

Fra : Bo Simonsen

Dato : 22-10-02 15:35

ps wrote:

> [...]
> men jeg kan ikke komme ind. Min firewall ("cybersitter") ER slået fra -
> kan der være andre indstillinger i XP som forhindrer dette?

Jeg kan hermed oplyse dig om at din ipadresse er
131.164.186.163

Et reverse DNS lookup er:

Non-authoritative answer:
163.186.164.131.in-addr.arpa
name = 0x83a4baa3.virnxx5.adsl-dhcp.tele.dk.

Ovenstående fortæller at du bliver termineret i virum , så du bor i
området omkring nordsjælland.

Og jeg får timeout på bounce.dk

--
Mvh. Bo
Homepage: http://bo.geekworld.dk Fidonet: 2:236/100

Fra : Bo Simonsen

Dato : 22-10-02 15:37

ps wrote:

> Kan I komme ind på subj.? Har læst, at man der kan lslå ip adresserne op,
> men jeg kan ikke komme ind. Min firewall ("cybersitter") ER slået fra -
> kan der være andre indstillinger i XP som forhindrer dette?

Ups, jeg fik vidst læst dit indlæg forkert, jeg troede du havde skrevet din
egen ip. Hvis det er ip ejerskab, du leder efter, kan du slå dem op på
ripe.

http://www.ripe.net/

Dog kun europæiske afaik.