ikast-profetien
Fra : harry

Dato : 22-10-02 11:19

yes! underholdningen er helt i top her!

-h-

Fra : Bæ9 Bom

Dato : 22-10-02 17:41

"harry" <nethan@yahooo.com> skrev i en meddelelse
news:3db5299c$0$34845$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> yes! underholdningen er helt i top her!
>
> -h-

Ja. Det vrimler med komiske absurditeter.

BB

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 22-10-02 21:30

"Bæ9 Bom" <narre.h@tte> wrote in message
> "harry" <nethan@yahooo.com> skrev i en meddelelse

> Ja. Det vrimler med komiske absurditeter.

Jeg vil da gå så langt som til at sige, at
gruppen er blevet overtaget af underlige
personer, der ikke ønsker at debattere
kristendom.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-10-02 22:33

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]

> Jeg vil da gå så langt som til at sige, at
> gruppen er blevet overtaget af underlige
> personer, der ikke ønsker at debattere
> kristendom.

Ja, og derfor bør gruppens faste og seriøse brugere nok overveje om
gruppen ikke skulle modereres i lighed med boliggruppen.

Så var der en ganske god chance for at slippe for en ram bæ

"Det Evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk/
"Bibelsk tungetale" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-058.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Fra : larsen

Dato : 23-10-02 07:37

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ja, og derfor bør gruppens faste og seriøse brugere nok overveje om
> gruppen ikke skulle modereres i lighed med boliggruppen.

Ja, god ide, så kan I sekter der er så enige flytte sammen flytte til
dk.livsyn.sdh/sda

> Så var der en ganske god chance for at slippe for en ram bæ

Tak, så kan vi på DLK måske komme igang med en seriøs debat om Guds Åndelige
gavers udeblivende fra dansk kristendom, uden at blive henvist til
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-058.htm, det som Børge og min debat også
handler om er underforstået, at falske profeter ikke kan bringe Guds
herlighed til mennesker i nød og skal derfor åbenbares eller afklædes på
lige fod med SDH-SDA, så de ikke vedbliver at forføre uskyldige sjæle

Erik l

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-10-02 09:50

"larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> "Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> wrote in message

[ ... ]

> Ja, god ide, så kan I sekter der er så enige flytte sammen
> flytte til dk.livsyn.sdh/sda

Jeg kan se at det er en klar fejl at jeg fjernede dig fra mit filter,
idet du stadig ikke er i stand til at kunne forholde dig seriøst til
noget som helst!

Mit forslag om moderering af gruppen gik udelukkende på at kunne få
renset alle de useriøse fra, så man kunne undgå at gruppen overfyldes
med useriøse og nedladende elementer som bæ'en og lignende.

Alle, både kristne og ikke kristne, der har intentioner om at ville
debattere kristendommen og kristendomsrelaterede emner, på en seriøs
og saglig måde, vil jo altid være velkommen i gruppen.

Fra : larsen

Dato : 23-10-02 13:58

> [...]
>
> Jeg kan se at det er en klar fejl at jeg fjernede dig fra mit filter,
> idet du stadig ikke er i stand til at kunne forholde dig seriøst til

Vi har aldrig været mere enige, men når Gud åbner dine øjne over for
Nådegaverne ved at giver dig frelse, helbredelse, og tungetale mm, så får vi
en god diskution på et lige grundlag.

> Mit forslag om moderering af gruppen gik udelukkende på at kunne få
> renset alle de useriøse fra, så man kunne undgå at gruppen overfyldes
> med useriøse og nedladende elementer som bæ'en og lignende.

Hvoriblant jeg mener SDA-SDH også tilhører.

> Alle, både kristne og ikke kristne, der har intentioner om at ville
> debattere kristendommen og kristendomsrelaterede emner, på en seriøs
> og saglig måde, vil jo altid være velkommen i gruppen.

Det har du altid sagt dog underforstået, JEG er ikke som I andre, for JEG
diskutere kristendom på et sagligt grundlag.

Hvad er det den lov der kom fra Nykøbing Mors handlede om ??

Erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-10-02 14:49

> Hvoriblant jeg mener SDA-SDH også tilhører.

Nu synes jeg ærlig talt at det er på tide at du ophører med din
evindelige tilsvining af andre!

Fra : larsen

Dato : 24-10-02 07:49

OBS _ OBS Hvorfor lander mine indlæg der ikke er muderkastning i
dk.snak.mudderkastning kære Andreas, det er ufint og ikke en metode der bør
anvendes her på dk.livssyn.kristendom uden at spørger den perspns mail du
ønsker flyttet om tilladelse.

> "larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Nu synes jeg ærlig talt at det er på tide at du ophører med din
> evindelige tilsvining af andre!

Jeg tilsviner overhovedet ingen, SDH bygger ikke engang deres tro på et
bibelsk grundlag. SDA ved ikke endgang hvad de efterhånden skal tro om
sabat, dåb og åndsgaver, fordi de prøver på at komme ind på et marked af
kristendomstilbud, blandt andet ved at indgå forlig med barnedøbte
menigheder, kun for at blive acepteret af mennesker.

Erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-02 09:16

"larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]

> Jeg tilsviner overhovedet ingen,

Du bestiller stort set ikke andet, - og så er du samtidig både
løgnagtig og du fordrejer og forvansker andres udsagn til det
ukendelige!

> SDH bygger ikke engang deres
> tro på et bibelsk grundlag.

SDH vil jeg ikke udtale mig om her!

> [...]
> kristendomstilbud, blandt andet ved at indgå forlig med barnedøbte
> menigheder, kun for at blive acepteret af mennesker.

Alt hvad du skriver her om SDA er direkte løgn og groft fordrejet,
hvilket er blevet tydeligt dokumenteret for dig i den tidligere debat
hvor du fremførte lignende påstande.

Hvornår kan vi forvente at du vil holde dig til sande dokumenterbare
udsagn, i stedet for at fremture med din løgne og forvanskninger!

Hvis du vil tage en seriøs og saglig debat, vil jeg da gerne debattere
SDA's tro og lære med dig, - men der skal en helt anden tone til end
denne nedladende, grænsende til det hånlige, og du skal holde dig til
dokumenterbare fakta i stedet disse løgne og forvanskninger som du har
gjort dig så flittigt i gennem en rum tid nu.

Fra : larsen

Dato : 24-10-02 16:16

> "larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du vil tage en seriøs og saglig debat, vil jeg da gerne debattere
> SDA's tro og lære med dig, -

Det er ikke nødvendtigt, for jeg vil gerne have flæskesteg og danse om
juletræ juleaften, selv om Juleaften falder på en sabat.

> [...]
> dokumenterbare fakta i stedet disse løgne og forvanskninger som du har
> gjort dig så flittigt i gennem en rum tid nu.

OK, så starter du med at dokumentere af du er frelst og at SDA har alle Guds
Nådegaver, så vil jeg følge trop.

Erik L

Fra : Niels

Dato : 23-10-02 07:47

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Ja, og derfor bør gruppens faste og seriøse brugere nok overveje om
> gruppen ikke skulle modereres i lighed med boliggruppen.

God ide, gør du det indledende arbejde?

Niels

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-10-02 09:51

"Niels" <ikke.til@raadighed> skrev i en meddelelse

> God ide, gør du det indledende arbejde?

Mon ikke vi i fællesskab kan finde frem til noget brugbart.

Jeg vil da gerne opfordre alle de mange seriøse skribenter og læsere
af denne gruppe til at være med til igen at gøre gruppen til et godt
og brugbart debatforum om kristendom og relaterede emner, - kom ud af
busken og giv jeres mening tilkende:

Skal vi have gruppen modereret i lighed med dk.bolig (den moderering
fungerer virkelig godt).

Fra : vagn torup & rikke b~

Dato : 23-10-02 11:59

> [...]
> busken og giv jeres mening tilkende:
>
> Skal vi have gruppen modereret i lighed med dk.bolig (den moderering

Gerne. Jeg skal indrømme at jeg er lidt træt at fylde mit killfilter op og
se underlige halve debatter.
Jeg er også rimelig træt at mosegrise der til stadighed sniger sig ind med
nye signaturer. hvordan man så kan besværliggøre dette.
Man skal dog passe på at debatten ikke bliver for steril og blodfattig,
eller for frelst og kun de få rettroende.
Men hellere risikoen for en tam og sløv debat end totalafsporing a la
dk.muslimhadereInc (læs: dk.politik).
Den nuværende fundats er rimelig så det er vel primært et spørgsmål om
modereringen.

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-10-02 12:21

"vagn torup & rikke bachmann" <vagntorup@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:0ivt9.530$CK.760@news.get2net.dk...

[ ... ]
> Den nuværende fundats er rimelig så det er
> vel primært et spørgsmål om modereringen.

Nu var det heller ikke en større revision af vores ret så åbne fundats
jeg har lagt op til, men en måde til at sortere ram bæ og lignende
størrelser fra.

Og jeg skal lige hurtigt, men meget kraftigt pointere, at både ram og
bæ er velkommen til at skrive i gruppen, hvis de blot skriver om det
gruppen er beregnet til, og gør det i henhold til hvad fundatsen
tilsiger.

Det er jo ingen hemmelighed at mindst én af gruppens absolut mest
seriøse skribenter slet ikke er kristen, og alligevel bidrager han med
en masse seriøst og sagligt til denne gruppe. Og der er da også
skribenter der er mere buddhistiske end kristne i deres
trosopfattelse, og alligevel bidrager de seriøst og sagligt.

Der er altså kun tale om at udsortere dem der absolut ikke vil opføre
sig ordentligt, men kun kan komme med udtalelser a la "alle kristne er
idioter" uden iøvrigt at bidrage med noget konstruktivt til en debat.

Det jeg forestiller mig er noget lignende som fungerer for dk.bolig.
Der er det sådan at man første gang man skriver bliver vurderet på
indlægets indhold. Er det i overensstemmelse med fundatsen hvidlistes
skribenten. Man kan, hvis man senere overtræder fundatsen blive
"grålistet" hvilket betyder at hver enkelt indlæg fra en sådan
skribent i en periode manuelt skal godkendes. Endelig er der mulighed
for helt at sortliste personer, som det har vist sig komplet umulig at
få til at ville gøre bare den mindste smule for at efterleve
fundatsen.

--
Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
http://www.synnejysk.dk/

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-10-02 14:11

> [...]

> sig ordentligt, men kun kan komme med udtalelser a la "alle kristne er
> idioter" uden iøvrigt at bidrage med noget konstruktivt til en debat.

Jeg kan vist ikke undgå at føle mig "ramt"?

Det MÅ da for Guds skyld være tilladt at man kan diskutere indbyrdes blandt
fundamentalister og ikke-fundamentalister? Risikoen er jo magtmisbrug, hvis
man begynder at sortere folk fra pga. deres kristendomsfortolkning eller
endda skulle nægte ikke-troende/skeptikere at deltage, men på den anden side
ville det være rart at slippe for de helt håbløst uvedkommende indlæg der
har oversvømmet gruppen i den seneste tid?

Endelig er der folk som synes at være grænsetilfælde mellem at have noget
(ikke særligt forståeligt formuleret) på hjerte og være deciderede spammere.
Hvad med dem?

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-10-02 15:25

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan vist ikke undgå at føle mig "ramt"?

Er du identisk med ham der bæ' - hvis ikke, så er der ingen grund til
at du skal føle dig ramt overhovedet.

Og som jeg skrev, vist nok i et svar til ram2, skal der naturligvis
være plads til at være end også meget kritisk over for kristendommen.

> men på den anden side ville det være rart at slippe for de helt
> håbløst uvedkommende indlæg der har oversvømmet gruppen
> i den seneste tid?

Det er sandelig også kun den slags vi er ude efter at få stoppet.

> Endelig er der folk som synes at være grænsetilfælde mellem at
> have noget (ikke særligt forståeligt formuleret) på hjerte og
> være deciderede spammere. Hvad med dem?

Jamen dem er der sandelig da også plads til.

Du skrev "og være deciderede spammere", - jeg går ud fra at du havde
forglemt et lille "uden at" i den sætning, så den skulle have lydt
således: "og uden at være deciderede spammere".

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-10-02 23:26

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er du identisk med ham der bæ' - hvis ikke, så er der ingen grund til
> at du skal føle dig ramt overhovedet.

Nej, jeg har så vidt jeg husker faktisk aldrig skrevet under "aliaser"
bortset fra dengang hvor jeg havde mit netnavn "anderspj" (som også går igen
i min e-mail-adresse) stående som afsendersignatur. Men dèt tæller vist ikke
rigtig, da der er tale om fornavn og initialer?

> Og som jeg skrev, vist nok i et svar til ram2, skal der naturligvis
> være plads til at være end også meget kritisk over for kristendommen.

Okay, problemet er så bare at jeg efterhånden kan huske en håndfuld gange,
hvor vi tilsyneladende diskuterer ud fra så forskellige Bibelsyn og
Kristendomsopfattelser at du EOD'er med henvisning til at jeg "ikke er
seriøs". Det er ikke en anklage, men bare en konstatering.

> Det er sandelig også kun den slags vi er ude efter at få stoppet.

Og så er det at jeg skriver:

> [...]
> forglemt et lille "uden at" i den sætning, så den skulle have lydt
> således: "og uden at være deciderede spammere".

Nej, jeg mener hvad jeg skriver: Der var for et par uger siden pludselig en
hel del indlæg af en type, der til forveksling lignede regulær spamming fra
en mand ved navn Mogens Kall, som nu tilsyneladende har forladt gruppen
igen: Det var lidt svært at finde ud af om han som sådan var "seriøs", men
desværre småpsykotisk, eller han på den anden side bare var (endnu) en
dårlig parodi på en sindslidende kristen, en en vis herre har opfundet.
Det eneste der forhindrer mig i at tro det sidste, er at en anden gammel
skribent ("Lyrik"/Jens Erik Bech) her i gruppen hævdede at kende ham. Men
det kan vel også være bluff.

Under alle omstædnigheder må det konstateres at Mosegaard stadig skriver i
nærværende gruppe, i hvert fald under navnet "Henton", som engang kunne
sjove historier om "Kirsten" (som endda er medunderskriver til eet af hans
indlæg i en tråd, jeg diskuterer i i dk.politik! Han "stalker" mig?), men
lur mig om han ikke har sneget sig ind i form af mere seriøse ikke-kristne
skribenter, ligesom han sagtens - hvilket vi så med hans "Kirsten"- kan
udgive sig for at være fundamentalist. At manden ikke har mandsmod til at
skrive under eget navn er trist, men han skal da for min skyld være
hjerteligt velkommen til at skrive i gruppen anonymt og under lige så mange
tossede navne han vil, sålænge det bare er seriøst og ikke hans åndssvage
selvpromoverende forsøg på at manipulere med virkeligheden og hænge folk ud
for diverse ting, der foregår i hans eget hovede. Og hvis han vil være så
anstændig ikke at lave sine dårlige parodier på sindslidende kristne, sådan
som det netop sås med "Kirsten"?
Hvis der er nogen, der måske for alvor har behov for en gruppe som denne
(når den altså fungerer som i præ-Mosegaardsk tid) er det da netop folk, der
måske ikke har ret mange andre at tale med om deres religiøse tanker eller
endda vrangforestillinger. Jeg blev selv oprindeligt bruger af gruppen i
denne sammenhæng, og den har faktisk fungeret som udmærket terapi, fordi man
i det mindste kan få lettet hjertet. Og dèn intimitet synes desværre røget,
dels på grund af Mosegaard og hans aliaser, dels på grund af især mine
tiltagende "paranoia"-reaktioner over "nye brugere", der enten fortæller
"Kirsten"-historie eller endda mistænker mig selv for at være et alias.

Jeg forstår kun alt for godt at "svage brugere" pænt betakker sig for at
deltage under disse surrealistiske omstændigheder: Derfor vil jeg - tingenes
tilstand taget i betragtning og imod egne idealistiske principper - gå ind
for moderering af gruppen, så vi kan koncentrere os om de egentlige debatter
og få husfred.

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-02 13:41

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse

[... ]
> [...]
> forskellige Bibelsyn og Kristendomsopfattelser at du EOD'er
> med henvisning til at jeg "ikke er seriøs". Det er ikke en

At jeg i en konkret debat finder dig useriøs i din argumentation eller
mangel på samme (og det er vel formodentlig gengældt) er jo langtfra
det samme som generel useriøs.

Og at JEG sætter en EOD har da bestemt slet intet med en eventuel
moderering af gruppen at gøre, - de er jo da langt fra sikkert at jeg
bliver en af moderatorerne

[ ... ]
> [...]
> egne idealistiske principper - gå ind for moderering af gruppen,
> så vi kan koncentrere os om de egentlige debatter og få husfred.

Også der deler vi synspunkter! Moderering er også generelt imod mine
idealistiske principper!

Jeg har lavet en afstemning om moderering her:
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/stem.htm

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/
og kom meget gerne med en vurdering i rette forum!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-10-02 23:21

> [...]
>
> Og at JEG sætter en EOD har da bestemt slet intet med en eventuel
> moderering af gruppen at gøre, - de er jo da langt fra sikkert at jeg

Okay, det er bare min paranoia...Jeg er jo trods alt temmelig hård - men
forhåbentlig ikke alt for nedgørende - i mit "naturvidenskabelige"
standpunkt, der ganske enkelt bygger på at man holder personlig tro og
objektiv videnskab hver for sig.

Jeg havde idag i spisepausen en diskussion med mine medstuderende på det
lille hold i "Lutherske Reformationsstudier" (altså studier om den lutherske
reformation) på Teologisk Fakultet i København.
Jeg er som bekendt historiestuderende, men har det som tilvalgsfag, og vi
diskuterede netop temaet om "Kreationisme vs Darwinisme" som p.t. er oppe i
aviserne.

Ironisk nok er det næsten det samme, vi p.t. læser om skolastikken og især
Thomas Aquinas forsøg på at kombinere Aristoteles og Bibelen. Mit synspunkt
er at man havner i noget der "hverken er fugl eller fisk".
Problemet er at Bibelens historie om Den personlige, indgribende Gud, der
udvirker mirakler overhovedet ikke passer med den "upersonlige"
Aristoteliske "førstebevæger", der IKKE griber ind, men lader naturlovene
(og kausaliteten) være evige efter at have skabt dem.
Guds indgriben er netop UNDTAGELSEN fra de ellers "evige" naturlove og kan
derfor ikke bevises ud fra dem?

Langt hen ad vejen synes det idag at være remeniscenser af samme debat, vi
to - og resten af samfundet - fører.

Derfor mener jeg nok at man kan tro, men at det er en fejltagelse at blande
tro - der i sagens natur er _metafysisk_ og går langt ud over hvad kan måles
og vejes - med den _fysiske_ videnskab, der NETOP kun handler om, det, der
kan måles og vejes.

Jeg håber du forstår min skelnen?

Stemme afgivet. Godt initiativ.

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-02 23:29

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Jeg håber du forstår min skelnen?

Jamen det gør jeg da. Og fint at du er blevet helt klar over at du
bestemt slet ikke hører med til dem modereringen skulle frasortere!

Status på afstemningen lige nu er:
Ja stemmer: 15
Nej stemmer: 3
Ved ikke: 0

Håber at mange flere vil både give deres mening tilkende samt afgive
stemme. Jo større antal stemmer, og jo større majoritet af ja-stemmer,
vil gøre det endnu lettere at få forslaget godkendt og "vedtaget" af
Syregruppen når det skal gennem debatperioden i dk.admin.

Fra : bo Bøh

Dato : 24-10-02 16:11

Ramt af en bæh - puha

Bøh

Fra : Lyrik

Dato : 25-10-02 00:11

> [...]
> skribent ("Lyrik"/Jens Erik Bech) her i gruppen hævdede at kende ham. Men
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Det kunne det være, men er det ikke. Mogens er vist ved at blive lidt
rigelig dårlig for tiden. Jeg er bekymret.
Men når man ikke ønsker behandling er man mere sårbar med en psykisk
lidelse.
Påfaldende mange med psykiske lidelser tiltrækkes af gruppen, og det er da
godt at have et "værested". Derfor kan man i Jesu navn godt gå på
listefødder og holde åbent hus.
Men så får man altså ind imellem nogle "sygdomsindlæg", som man jo meget
nemt kan klage over, men som man også bare kan vælge at inogrere.
Efter et stykke tid får den psykisk syge det bedre og bliver endnu en
"elsket galning" i gruppen.))

Hilsen
Jens Erik Bech

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-10-02 11:46

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> rigelig dårlig for tiden. Jeg er bekymret.
> Men når man ikke ønsker behandling er man mere sårbar med en psykisk

Så er man altså desværre også valgt at have det dårligt.

Det svarer lidt til når min gamle mormor beklager sig over gigtsmerter, men
ikke vil spise smertestillende medicin.
Jeg er også selv lidt skeptisk over for neurolekptika, idet de måske kan
gøre mere langsigtet skade end kortsigtet gavn, men hvis man virkelig er
akut psykotisk, så mener jeg nok at man bør tage dem i en periode , om ikke
andet så for at komme "ned på jorden" igen for derefter langsomt at
nedtrappe og stoppe.

Men problemet er jo ofte manglende sygdomserkendelse, der forhindrer folk i
overhovedet at ville modtage hjælp?

> Påfaldende mange med psykiske lidelser tiltrækkes af gruppen, og det er da
> godt at have et "værested". Derfor kan man i Jesu navn godt gå på
> listefødder og holde åbent hus.

Jo, men på den anden side er det nok netop vigtigt, at een med en psykisk
lidelse ikke gøre andre med psykiske lidelser alt for utrygge?

> Men så får man altså ind imellem

Det er desværre næsten alle Mogens indlæg, der er skrevet i dette totalt
uforståelige "maskinkode"-sprog.

nogle "sygdomsindlæg", som man jo meget
> nemt kan klage over, men som man også bare kan vælge at inogrere.

Det er, for at sige det mildt, skide irriterende, når folk spammer ved at
sende 4 tråde om samme emne i træk, hvoraf det meste er noget, der er
skrevet før.

Jeg ville håbe at Mogens kunne lære at holde sig til een tråd af gangen med
sine "breve" til forskellige landes regeringer?

> Efter et stykke tid får den psykisk syge det bedre og bliver endnu en
> "elsket galning" i gruppen.))

Social omgang med andre stiller altså - hvad enten man kan lide det eller
ej - visse minimumskrav.

Gruppen kan være en støtte, men på den anden side skal den vel heller ikke
udvikle sig til et galehus?

Hvis Mogens vil fortælle om sig selv eller diskutere noget religiøst, skal
han da være velkommen, men jeg tvivler på at det hjælper ham at skrive disse
storhedsvanvittige indlæg. Tværtimod så kan det jo desværre hvirvle ham
længere ind i vrangforestillinger, idet han måske tager ignorering som
udtryk for samtykke?

Anders Peter Johnsen

Fra : Niels

Dato : 23-10-02 14:41

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke vi i fællesskab kan finde frem til noget brugbart.

Jeg orker ikke en lang debat om hvad man må og ikke må, som du skriver er
fundatsen ok.

Jeg ønsker at gruppen skal være tilgængelig for alle der ønsker at følge
fundatsen.

At der skal være mindst 4 moderatorer som skal være enige om at åbne og
lukke for brugere.

X-post skal altid afvises

Yes

Niels

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-10-02 15:25

> [...]

> at følge fundatsen.
>
> At der skal være mindst 4 moderatorer som skal være enige om

Jeg er også helt på det rene med, at gruppen fortsat vil være
tilgængelig for alle, uanset hvilken tro, eller mangel på samme, den
enkelte skribent måtte have.

Det eneste der tæller, er om man vil opføre sig rimeligt anstændigt
iflg. fundatsen. Nu er 4 (et lige antal) nok lidt uheldigt, 3 eller
måske 5 (hvis der kan skaffes 5 der er villige til at påtage sig
opgaven)!

Fra : Niels

Dato : 23-10-02 17:26

> [...]
> iflg. fundatsen. Nu er 4 (et lige antal) nok lidt uheldigt, 3 eller
> måske 5 (hvis der kan skaffes 5 der er villige til at påtage sig

Hmm..

Jeg tror du skal samle det antal du finder for godt, og kontakte dem i email
og derefter følge de procedurer der får det til at ske.

Niels

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-10-02 07:07

> [...]
>
> "Bæ9 Bom" <narre.h@tte> wrote in message

> Jeg vil da gå så langt som til at sige, at
> gruppen er blevet overtaget af underlige

Ha, gad vide om det er DSB-maskotten, vi nu har igennem?

Anders Peter Johnsen

Fra : larsen

Dato : 23-10-02 07:16

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Bæ9 Bom" <narre.h@tte> wrote in message

> Jeg vil da gå så langt som til at sige, at
> gruppen er blevet overtaget af underlige
> personer, der ikke ønsker at debattere
> kristendom.

Og det fra en mormon med svimlende inka historier om Jesus sande fåreflok,
så er Ikasts komiske absurditeten da i hvert fald jordnær

Erik l

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-10-02 23:48

"harry" <nethan@yahooo.com> skrev i en meddelelse
> yes! underholdningen er helt i top her!
>
> -h-

Lad høre?

Du taler om Børge og Eriks lille Mogens Hansen-diskussion, som faktisk siger
en del om Mogens Hansens "profetiske" storhedsvanvid?

Anders Peter Johnsen