ASUS P4PE og Leadtek GeForce 4 = Vertikale~
Fra : Jakob-H // iVER_uRT

Dato : 22-10-02 00:58

Hej!
Jeg har overstående kombination og jeg har prøvet ALLE mulige drivere og jeg
får blå skærm og crasher i XP/2000 hver gang, med mindre jeg vælger
VGA-tilstand og altså ikke bruger grafikkortets rigtige driver. Windows
logoerne er også fyldt med vertikale streger og "støj" i grafikken. Hvad kan
problemet være? Har nyeste bios på begge kort!

--
Med Venlig Hilsen -|- Best Regards
Jakob-H -|- iVER_uRT@mail.dk

Fra : [9000] Søren

Dato : 23-10-02 14:00

> [...]
kan
> problemet være? Har nyeste bios på begge kort!

Lyder som en grafikkortkøler der er gået i stykker. Har du tjekket om den
kører?

Fra : Jakob-H // iVER_uRT

Dato : 23-10-02 14:40

Det er helt nyt og virker perfekt, så det er ikke det!
Det er desuden lige fra boot af - altså uden at grafikkortet har nået at
blive varmt.

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 23-10-02 21:32

Lydkort hvis det er Soundblaster live du har.

Mvh
Thomas