Reparationsværktøj til indbakke - hvor fin~
Fra : Jesper Brock

Dato : 21-10-02 17:15

hej gruppe

Efter et crash under WIN XP(engelsk udgave) hævder min outlook (fra office
2000) nu at indbakken er beskadiget og jeg skal foretage reparation med
"reparationsværktøj til indbakke"

Hvor finder jeg dette værktøj? synes jeg har søgt maskinen grundigt igennem
uden at kunne finde det, så jeg er ved at være en smule desperat...

Håber på hurtig hjælp, da jeg ikke kan hente mine mails før indbakken er
repareret

--
/Jesper
Flashlight-Gruppen.dk

Fra : BOH

Dato : 22-10-02 07:28

Jesper Brock wrote:
> [...]
>
> Hvor finder jeg dette værktøj? synes jeg har søgt maskinen grundigt
> igennem uden at kunne finde det, så jeg er ved at være en smule

Læs her:
http://office.microsoft.com/assistance/2000/olinboxrepair1.aspx

Se også:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q197180&

--
Mvh Morten

Fra : pre

Dato : 22-10-02 09:37

Det er filen Scanpst.exe, det er nemmest at søge den fra Startmenuen.
Samme sted ligger en hjælpetekst.

© pre 2002

Fra : Jesper Brock

Dato : 22-10-02 17:52

Tak for hjælpen begge to... nu virker det igen

VH Jesper