downloade mere end 2 filer af gangen?
Fra : Rar Morfar

Dato : 21-10-02 11:58

Hej

Jeg er meget træt af at jeg kun kan hente 2 filer af gangen med Internet
Explorer!!!

Nogen der ved hvordan man får den til at hente mere end 2 af gangen?

Jeg har en ide om at man bare skal ændre lidt i reg databasen.

Jeg ved godt at man bare kan bruge GetRight - men det er ik det jeg vil ha
af vide

Hilsen Rune

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-02 12:39

Fra : Rar Morfar

Dato : 21-10-02 22:54

Øhhh?

Hvad er det for et underligt svar?

Rune

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-10-02 00:05

Mon, 21 Oct 2002 23:53:44 +0200, skrev "Rar Morfar"
<runwest@post6.tele.dk>:

>Hvad er det for et underligt svar?

Spørgsmålet er besvaret for nylig her i gruppen og hvis du
klikker på linket, så får du svaret på dit spørgsmål.

Klik her:

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 01-11-02 12:15

Det er smart, men for os helt nyebegyndere ville det da ikke koste mange
tasteanslag at notere det i svaret.

-- eller - er nyhedsgrupperne kun for nørder?

Med venlig hilsen
Hans-Jørgen Sindholt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-02 15:00

"Hans-Jørgen Sindholt" <sindholt@post4.tele.dk> skrev :

>-- eller - er nyhedsgrupperne kun for nørder?

Nej, men det er en god skik at kigge en nyhedsgruppe igennem for
indlæg, f.eks. fra den sidste uges tid for at se om svaret
allerede er der.

Dette er bl.a. for at undgå, at det er de samme spørgsmål bliver
stillet igen og igen.

Det kan ikke være tilfredsstillende for nogen parter og gør at
dem, der deltager fast i en nyhedsgruppe efterhånden bliver
trætte af at svare på det samme flere gange om måneden og derfor
undlader at svare.