MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
cd brædning som pl. opgave
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 21-10-02 11:20

Jeg har en server kørende på arbejdet, hvor vores dokumenter og mailback-up
ligger - disse diler skal så brændes ned på en cd-rw. Vi er lige gået over
til win xp pro. Da vi havde win 98 brugte deltree og xcopy32, men da vi nu
bruger xp ser det ikke ud til an disse funtioner længere virker. Nu vil jeg
hører om det er muligt via funtkionen planlagte opgaver i xp at lave en
sletning af filer på CD-RW samt en nedbrænding af nogle angivne filer.

Martin

Fra : Leony

Dato : 21-10-02 12:04

"news.cybercity.dk" <mm.randers@musikskole.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hører om det er muligt via funtkionen planlagte opgaver i xp at lave en
> sletning af filer på CD-RW samt en nedbrænding af nogle angivne filer.

BASK kan gemme filer på cd-rw:
http://freebask.homestead.com/bask.html
Hvordan du får dem slettet ved jeg ikke.
Jeg har aldrig brugt Planlagte Opgaver.
Måske kunne du optage en makro som sletter disken i Nero.
Du kan finde makroprogrammer på Tucows.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 21-10-02 16:31

> [...]
> Hvordan du får dem slettet ved jeg ikke.
> Jeg har aldrig brugt Planlagte Opgaver.
> Måske kunne du optage en makro som sletter disken i Nero.

Desværre ikke den løsning jeg leder efter. Kan huske at man i win98 kunne
bruge deltree og xcopy32, men de funktioner er forsvundet i xp

Martin

Fra : Henning

Dato : 21-10-02 23:28

"news.cybercity.dk" <mm.randers@musikskole.dk> skrev i en meddelelse news:ap16ir$21ao$1@news.cybercity.dk...

> Desværre ikke den løsning jeg leder efter. Kan huske at man i win98 kunne bruge deltree og xcopy32, men de funktioner er forsvundet i xp

Njaeh, prøv:

Help rmdir
Help xcopy

i CLI'en.

Om de virker på en CDRW aner jeg ikke.

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : Martin Møller

Dato : 22-10-02 18:33

"Henning" <henning@see.sig> skrev i en meddelelse
> "news.cybercity.dk" <mm.randers@musikskole.dk> skrev i en meddelelse

kunne bruge deltree og xcopy32, men de funktioner er forsvundet i xp

> [...]

Jo, det virker skam Man skal bare have directcd installeret.Mange tak

Martin