Skjol til en Piaggio Zip model fra før 199~
Fra : Peter Landin

Dato : 20-10-02 22:22

Hejsa.. jeg har købt mig en Piaggio Zip billigt og ville høre om der er
noget der ligger inde med et skjol til en Piaggio Zip eller kender et link
til side hvor man kan køde et skjol??

Hilsen
Peter Landin

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 21-10-02 07:47

"Peter Landin" <postmaster@zimeth.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.. jeg har købt mig en Piaggio Zip billigt og ville høre om der er
> noget der ligger inde med et skjol til en Piaggio Zip eller kender et link
> til side hvor man kan køde et skjol??

Jeg vil gætte på at den lokale scooterforhandler af Piaggio Zip kan hjælpe
dig, da vi herinde kun handler med skumbananer...

Ovre i markedsgrupperne handler de så tilgengæld med rigtige penge og
sikkert også skjolde.

Martin L. Johansen
***********************
Prøv noget nyt - http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Kim Simonsen

Dato : 21-10-02 12:25

"Martin L. Johansen" <notmy@realaddress.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> dig, da vi herinde kun handler med skumbananer...
>
> Ovre i markedsgrupperne handler de så tilgengæld med rigtige penge og

Nu bedte han jo også om et link til et sted hvor de solgte det...
Man får straks smidt en masse lort i hovedet i markedsgruppen, hvis man ikke
enten sælger eller køber noget... så forstår ham sQ godt
Men det med at han spørger om der er nogen der har sådan et skjold liggende,
ville nok have passet bedre i markedsgruppen

Mvh. Kim

PS: Tror nu at han sendte indlægget til denne gruppe fordi at folk herinde
generelt ER flinkere (Sådan opfatter JEG det i hvert fald)

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 21-10-02 12:55

Kim Simonsen wrote:

> Nu bedte han jo også om et link til et sted hvor de solgte det...

Jeg søgte på Google og fandt intet brugbart.

> Man får straks smidt en masse lort i hovedet i markedsgruppen, hvis
> man ikke enten sælger eller køber noget... så forstår ham sQ godt

Jeg forstår ham ikke. Der må vel være en scooterforhandler i byen hvor han
bor?

> Men det med at han spørger om der er nogen der har sådan et skjold
> liggende, ville nok have passet bedre i markedsgruppen

Enig

> herinde generelt ER flinkere (Sådan opfatter JEG det i hvert fald)

Jaa, de fleste er flinke nok, men mange af indlæggende er nu lidt for
pubertære efter min smag. Sammenlignet med fx. dk.fritid.bil så er der kæmpe
forskel.

Martin L. Johansen
Prøv noget nyt - http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html