IE: flytning af DIV vha. javascript?+
Fra : Kasper Petersen

Dato : 20-10-02 20:18

Jeg skal have flyttet en div, der er placeret 45% fra toppen, ca.
10% længere ned ad siden når man trykker på en knap..

Hvordan faen gør man det? jeg har ledt med lys og lygte efter et
script, men uden held.... er der nogen der kan hjælpe mig?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Larz

Dato : 20-10-02 21:41

Kasper Petersen wrote:

> [...]
>
> Hvordan faen gør man det? jeg har ledt med lys og lygte efter et
> script, men uden held.... er der nogen der kan hjælpe mig?

noget i stil med dette virker i IE og Mozilla:

<script language="javascript" type="text/javascript">
   function moveItDownByPct(n)
   {
      obj = document.getElementById('hej');
      a = obj.style.top;