Er flash svært?
Fra : Brizz

Dato : 20-10-02 15:25

Tja subj siger vel alt?
Men jeg kender til alm html programering. Men det er så også det? er det
svært at komme igang med? Tænkte på at der skulle noget literatur til at
komme igang med. Men hvilken skal det så være? Helst dansk. Og hvad bruger
man til at programere flash med og pris?

Håber nogen kan hjælpe.
Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Allan M

Dato : 20-10-02 22:13

> komme igang med. Men hvilken skal det så være? Helst dansk. Og hvad bruger
> man til at programere flash med og pris?

Du kan hente en gratis prøveversion af programmer Macromedia Flash MX på :
http://www.macromedia.com
Det virker vist i 30 dage inden du skal registrere / købe programmet.

Der findes et "billighæfte" om flash som er meget godt til at komme i gang
på. (Ca. 70 kr. så vidt jeg husker.)
Desuden findes der flere rigtige bøger om Flash også på dansk. Besøg din
boghandler.

Ellers læs lidt med i news:dk.edb.internet.webdesign.flash

God fornøjelse -- Allan

Fra : Brizz

Dato : 21-10-02 11:06

> Du kan hente en gratis prøveversion af programmer Macromedia Flash MX på :
> http://www.macromedia.com
> Det virker vist i 30 dage inden du skal registrere / købe programmet.

Har faktisk downloadet den igår sent.

> [...]
> på. (Ca. 70 kr. så vidt jeg husker.)
> Desuden findes der flere rigtige bøger om Flash også på dansk. Besøg din

Kan kun finde et der omhandler Flash 5. og har netop idag købt den. Men kan
jeg bruge den til Flash MX?

> Ellers læs lidt med i news:dk.edb.internet.webdesign.flash

Har læst mange indlæg lidt tilbage i tiden..Men tror jeg skal bare igang med
det og se om det er noget for mig. Er udelukkende til privat brug. Men blev
lidt inspireret da jeg så Bo Dudeks site. Lækker lækker

Brian
--
www.gronaerten.dk