Excel fejl i opstart og afslut
Fra : DP

Dato : 20-10-02 14:44

Hej NG,

Jeg får en fejl fra VBA, når jeg åbner og lukker Excel efter at have
installeret SR1:

Compile error in hidden module RegistrationDB

Jeg trykker bare OK, og så køres der videre uden problemer.

Kan man komme af med den på en eller anden måde ?
Evt. se, hvad det er, som går galt ?

hilsen
Dennis

MS-Office 2000 SR1
Windows 98

Fra : pre

Dato : 20-10-02 22:21

Måske en makro der har tabt pusten.

© pre 2002

Fra : DP

Dato : 23-10-02 23:25

Hej Igen,

Den gør det ved alle dokumenter - også tomme.
Kan man trace Excel-opstarten ?

Dp