MS Windows
briani 27239
Ny Win xp
Fra : Willy

Dato : 20-10-02 06:35

har lige hørt at der skulle komme en ny win xp igen er det rigtigt??

--
Willy.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-10-02 13:54

Der vil formentlig på et eller andet tidspunkt komme en SP2.

Fra : Willy

Dato : 20-10-02 15:37

Du fatter forhåbentligt ikke spørgsmål som de stilles , jeg snakker ikke om
en opgd . men om en ny ver. .så prøv at holde dig til det der bliver spurgt
om. tak.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-10-02 05:29

Du spurgte efter en ny Windows XP, men af dit indlæg her konkluderer
jeg at du i virkeligheden ville spørge om der kommer en efterfølger.
Til det kan jeg svare at det gør der. Hvornår er uvist. Hvad den
kommer til at hedde vides heller ikke endnu.

For at få et korrekt svar er første forudsætning at spørgsmålet er
formuleret ordentligt.

Fra : Mariusz C

Dato : 21-10-02 11:14

Der er en ny WinXP på vej! Den vil være baseret på et multimedie center som
du kan tilslutte dit fjernsyn osv til og styre det hele via PC'en! Der vil
komme nogle nye standarder for optagelse af fjersyn på PC'en m.m. Jeg leder
efter et link til dig!

//XoDeus

Fra : Mariusz C

Dato : 21-10-02 11:21