Email konto i Outlook
Fra : Nederbasse

Dato : 19-10-02 23:37

Hej
Efter en geninstallation kan jeg ikke bruge Outlook mere til email, jeg kan
kun se lokale mapper.
Indstillinger er det heller ikke nuligt at ændre.
Der kommer en fejl med " Outlook kunne ikke startes for di der ikke findes
en adresse til afsendelse og modtagelse af post"
system: Win 98 SE med IE 6
Hvad gør man så ?

Lars

Fra : Søren Blom

Dato : 20-10-02 00:30

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev
> [...]
> Der kommer en fejl med " Outlook kunne ikke startes for di der ikke findes
> en adresse til afsendelse og modtagelse af post"

Hvis er det for en Outlook du snakker om?

Under alle omstændigheder, har du huskede at tilføje en email konti, det
virker mest af alt som det er den der mangler?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Nederbasse

Dato : 20-10-02 10:40

> [...]
>
> Under alle omstændigheder, har du huskede at tilføje en email konti, det
> virker mest af alt som det er den der mangler?

Outlook 2000
Jeg KAN ikke tilføje en email konto, det er det der er problemet .

Lars

Fra : Søren Blom

Dato : 20-10-02 15:30

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev

> Outlook 2000
> Jeg KAN ikke tilføje en email konto, det er det der er problemet .

ØHH Har du ikke under funktioner et punkt der hedder Konti?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Nederbasse

Dato : 20-10-02 16:20

> "Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev

> ØHH Har du ikke under funktioner et punkt der hedder Konti?
>
> --
> Søren Blom
> soren@blom.dk

Ingen indstillinger ingen post lun lokale mapper.
Men efter en geninstallation har heg fået mail på igen, hvad fejlen aner jeg
ikke.
Lars