for bøn
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 19-10-02 11:52

Hej alle der tror på Bøn.
Vil i ikke godt bede for mig jeg er ved at skrive en bog raport i Dansk Hf,
det køre ikke rigtig for mig og den skal være færdig Tirsdag morgen.
Tak for forbøn.
--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
Se ind på min hjemmeside.

---

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-10-02 14:21

"Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message

> Hej alle der tror på Bøn.

Hej-hej.

> Vil i ikke godt bede for mig jeg er ved at skrive en bog raport i
> Dansk Hf, det køre ikke rigtig for mig

Surprise.

> og den skal være færdig
> Tirsdag morgen. Tak for forbøn.

Er du sikker på, at Han kan afsé tid med så kort et varsel? Hvad vil du have
i karakter? Jeg har direkte forbindelse til du-ved-nok-hvem, så jeg skal
bare lade et ord falde på rette sted, så får du selvfølgelig den ønskede
karakter. Du kan jo så gøre noget for mig ved en senere lejlighed, ik'?
Noget for noget. Desuden skal jeg afregne provision, når jeg således trækker
på mine forbindelser.

Det kunne selvfølgelig også være du skulle overveje, om det nu er Guds
mening, du skal bestå HF. Jeg mener, når du tilsyneladende har behov for
forbøn om dette og hint hele tiden, så kunne det jo godt være, at nogen
eller noget prøvede at give dig et vink med en vognstang, hvis du forstår?

--
-Jens B.

Fra : ab

Dato : 21-10-02 21:17

Børge Højlund Jensen wrote:
> Hej alle der tror på Bøn.

Hvad er det for noget "fis" at skrive ?
Mener du også, at du vil have folk til at bede for dig for at du f.eks. kan
vinde i lotto ?

> Vil i ikke godt bede for mig jeg er ved at skrive en bog raport i
> Dansk Hf, det køre ikke rigtig for mig og den skal være færdig
> Tirsdag morgen. Tak for forbøn.

Dit dansk kører heller ikke så godt for dig, hvad ? "i" er med stort,
tirsdag skrives med lille "t" - og hvad er "en bog rapport" for en størrelse
?

ab

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 22-10-02 01:36

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote in message news:3db46093$0$28818

> Dit dansk kører heller ikke så godt for dig, hvad ? "i" er med stort,
> tirsdag skrives med lille "t" - og hvad er "en bog rapport" for en
størrelse

At nedgøre andre pga. deres stavning er for lavt, kære "ab". Simpelthen for
lavt.

Er du ellers er i tvivl om hvordan man opfører sig på usenet? Hvis det er
tilfældet må jeg henvise til www.usenet.dk

/Jógvan Lindenskov

Fra : Bæ9 Bom

Dato : 22-10-02 15:45

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> størrelse
>
> At nedgøre andre pga. deres stavning er for lavt, kære "ab". Simpelthen
for
> lavt.

Al makt te di orblene

BU8

Fra : Bæ9 Bom

Dato : 22-10-02 15:44

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Ak ja, de bønner., Brune og hvide og haricot verts

BU8

Fra : Stefan Holm

Dato : 22-10-02 16:03

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> writes:

> Dit dansk kører heller ikke så godt for dig, hvad ? "i" er med
> stort, tirsdag skrives med lille "t" - og hvad er "en bog rapport"
> for en størrelse ?

Der skal ikke mellemrum foran spørgsmålstegn. Når du retter andre, er
du moralsk forpligtet til at være fejlfri selv.

FUT: dk.admin.netikette (svar på dette indlæg havner dér)
--
"This is my favorite line ever from a non-existent Bertolt Brecht play."