Vil gerne slippe for linieskift...
Fra : Flemming Jensen

Dato : 18-10-02 21:34

Hejsa

Jeg er ved at finpudse mit forum, og kom så til at tænkte på, at efter jeg
har gjort det muligt at lave linieskift i et indlæg, kan en bruger lave
f.eks. 20 linieskift, hvilket ikke ville se godt ud. Mit spørgsmål er så om
der er ikke er en eller anden funktion, som kan tjekke det sidste ord i en
variable, f.eks. rs("tekst"), og så klippe alt efterfølgende ud, f.eks. 20
linieskift.

Klokken er meget for mig, da jeg kom kl. 4.00 i morges, så bær over med mig,
hvis jeg ikke giver mening.

Tak

__
Flemming Jensen

Fra : Flemming Jensen

Dato : 19-10-02 10:42

Har først nu set, at Thomas Møller spurgte om præcis det samme som mig lige
før mig. Det er jeg meget ked af, havde slet ikke set det. Så kan jeg bedre
forstå at ingen ville svare mig =)

__
Flemming Jensen