OS2 Bootdisk's
Fra : Peter Ravn

Dato : 26-02-01 14:28

Jeg har et tilsyneladende gammelkendt problem her i gruppen, men kan ikke få
det til at virke med at hente opdateringen til installationsdisketterne, så
hvis der er en venlig sjæl der kunne sende mig en imagefil med de nye
Bootdisketter der kan klare over 8GB harddiske ville jeg blive glad.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : The Amazing Grace

Dato : 26-02-01 16:18

Peter Ravn wrote:

> [...]
> hvis der er en venlig sjæl der kunne sende mig en imagefil med de nye
> Bootdisketter der kan klare over 8GB harddiske ville jeg blive glad.

Jeg har lige sendt imagefiler til Peter.

Mads

--
I haven't lost my mind - I have backed it up on tape somewhere........

Fra : Peter Ravn

Dato : 27-02-01 15:46

Jeg glemte lige at fortælle at jeg kører med OS2 Warp 3 disketteversion og
har gjort dette temmelig længe og er ganske tilfreds med denne version. De
filer som Amazing Grace sendte til mig er til OS2 Warp 4 CD version og jeg
kan derfor ikke rigtig bruge dem, så hvis der er en der ligger inde med en
opdateret version af Bootdisketter til OS2 Warp 3 ville jeg blive glad om
vedkommende ville sende mig en image fil af disketterne da jeg ikke kan
finde ud af at bruge opdateringen fra IBM's downloadsite.

Fra : Karsten

Dato : 27-02-01 17:58

"Peter Ravn" <pmr_NO-SPAM_@roadrunner.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vedkommende ville sende mig en image fil af disketterne da jeg ikke kan
> finde ud af at bruge opdateringen fra IBM's downloadsite.

Skal det være fra diskette-versionen, for jeg køre godt nok kun med
cd-versionen.(dk)
og kan du f.eks bruge dem, så hvor hurtig er din Internet forbindelse har
du.

Fra : peter volsted

Dato : 27-02-01 20:37

hi

> [...]
> vedkommende ville sende mig en image fil af disketterne da jeg ikke kan
> finde ud af at bruge opdateringen fra IBM's downloadsite.

jeg har zippet og sendt images af de 3 første disks.

--
good luck

peter