MS Windows
briani 27239
L.... computer!!!!!!!!!!!
Fra : prut

Dato : 17-10-02 15:31

Jeg sidder her med en Celeron 633 mhz og har fdisk'et og formateret.
Jeg vil gerne smide Win2000 eller XP på, MEN det vil den ikke. Når den skal
igang med at installere dem bliver der sort skærm og der sker intet (har
ladet den stå i 1. time).
Win 95, Win 98 og Win 98ME vil den godt tage imod.
Jeg ville sætte meget pris på noget hjælp, da den er tæt på at ryge ud.

mvh
Johnny

Fra : Morten

Dato : 18-10-02 07:17

Fra : Morten

Dato : 18-10-02 07:19

Pil alle overflødige kort ud af puteren, BIOS-opdater til seneste version -
og prøv så igen.

Tal evt. ordentligt til den. Det er da en god computer - ellers var den
aldrig blevet så gammel

Husk der skal være MINDST ca. 2 Gb fri på disken du installerer på.

/Morten