MS Windows
briani 27239
Avi filer ( fejl )
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 17-10-02 19:37

Hej NG.

Når jeg prøver at afspille en avi file i Windows Media Player eller i
PowerDVD får jeg en fejl, men jeg kan ikke rigtig gennemskue hvad der er
galt. Når jeg afspiller den i RealOne Player er der ingen problemer.
Jeg har lagt nogle billeder af fejlene i dk.binaer.
Det er kun avi filer den er gal med, afspiller jeg en mpg fil er der ingen
problemer.

Håber at i kan hjælpe.

M.v.h. Søren.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-10-02 21:16

In dk.edb.system.ms-windows Søren ô¿ô wrote:

> [...]
> fejlene i dk.binaer. Det er kun avi filer den er gal med,
> afspiller jeg en mpg fil er der ingen problemer.

Har du installeret Nimo's Codec Pack? I den medfølger nemlig en
"Bicubic Resizer":

Do not install the Bicubic Resizer Filter if you do not have any
problem about video upside-down.

Det kan måske tænkes at den kan have skabt problemer... Prøv at
afinstaller Nimo's CP. Måske skal ax-filen bare "afregistreres".

--
Lars Stokholm

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 17-10-02 21:27

Tak for hjælpen.

Jeg afinstallerede Nimo's Codec Pack, og installerede den igen, og så
virkede det.

M.v.h. Søren.

Fra : Svend Emil

Dato : 18-10-02 08:24

> Tak for hjælpen.
>
> Jeg afinstallerede Nimo's Codec Pack, og installerede den igen, og så
> virkede det.

Kan jeg ikke få et link, da jeg har også nogen avi'er som driller mig ! ??
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-10-02 08:26

[Nimo's Codec Pack]

http://nimo.everwicked.com/

--
Lars Stokholm

Fra : Svend Emil

Dato : 18-10-02 09:05

> http://nimo.everwicked.com/

Nå, siden er åbenbart midlertidigt nede
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Mogens

Dato : 18-10-02 09:12

http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html

http://www.divx-digest.com/software/divx_total_pack.html
er også rigtig god

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-10-02 11:15

> Nå, siden er åbenbart midlertidigt nede

Den burde være oppe nu. Det er den i hvert fald her.

--
Lars Stokholm

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 17-10-02 21:31

"Søren ô¿ô" <selkrog@midtfyn.fjerndette.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har lagt nogle billeder af fejlene i dk.binaer.
> Det er kun avi filer den er gal med, afspiller jeg en mpg fil er der ingen

Hvad har du installeret af codec ?

Dette Bicubic_resizer.ax har jeg ikke på min XP
og jeg har både Divx5 & Xvid + standart codec installeret

hvad grafikkort køre du med ?

Jan rasmussen