Netværkskabel cat.5
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 17-10-02 12:08

Hej er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan købe sådan noget kabel
uden stik billigt da jeg skal lave lidt netværk...

Torben

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 17-10-02 12:38

On Thu, 17 Oct 2002 13:07:48 +0200, "Torben Christoffersen"
<minibus76@vip.cybercity.dk> wrote:

> Hej er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan købe sådan
> noget kabel uden stik billigt da jeg skal lave lidt netværk...

Mange steder. Hvor bor du?

Og læs så
http://hwb.sunsite.dk/ca_Ethernet10BaseTStraightThru.html
http://hwb.sunsite.dk/ca_Ethernet10BaseTCrossover.html
Det vil spare dig for meget besvær.

-A

Fra : Devast8or

Dato : 17-10-02 13:49

http://www.edbpriser.dk/

Hardware -> Kabler -> Net-Kabler

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-10-02 15:23

> Hej er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan købe sådan noget kabel
> uden stik billigt da jeg skal lave lidt netværk...

Www.greenline.dk

Koster vist ca. 5 kroner meteren

Det er installationskabel, så du skal også have connectere til monteren i
udtag på væg..

Fra : Preben Andersen

Dato : 17-10-02 15:38

> Hej er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan købe sådan noget kabel
> uden stik billigt da jeg skal lave lidt netværk...
>
> Torben

Din lokale installatør /elektriker har det.

mvh
Preben