CM3 og træning
Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-10-02 19:05

Jamen, så vil jeg lægge ud.

Hvad er jeres erfaringer med at træning om sommeren?

Jeg er begyndt at give dem ferie lige så snart sæsonen slutter og bilder mig
selv ind at det betyder de lidt hurtigere bliver friske når sæsonen
begynder.

Lader I spillerne træne selvom de er sommertrætte og ikke er i nærheden af
100% og bare sikrer sig de bliver friske op til sæsonstart?

-Michael som mener et hvert spil skal startes med at hente Haruna Babangina
på en free transfer

Fra : Lars Berg

Dato : 17-10-02 00:29

>Hvad er jeres erfaringer med at træning om sommeren?

Jeg plejer faktisk slet ikke at ændre træningen overhovedet når jeg
spiller. Er blevet for doven
Før i tiden lavede jeg dog nogle træningsskemaer der passer til de
positioner de spiller på banen.

>Jeg er begyndt at give dem ferie lige så snart sæsonen slutter og bilder mig
>selv ind at det betyder de lidt hurtigere bliver friske når sæsonen
>begynder.

Jeg tror ikke det har den store effekt.
Grunden til at spillerne daler ned mod 70% i sommerpausen er jo netop
fordi de ikke træner.
Altså har de ferie, også selvom du ikke manuelt giver dem ferie.
Så i følge min teori ikke den store effekt.

>Lader I spillerne træne selvom de er sommertrætte og ikke er i nærheden af
>100% og bare sikrer sig de bliver friske op til sæsonstart?

Samme svar som før

>-Michael som mener et hvert spil skal startes med at hente Haruna Babangina
>på en free transfer

Jeg mener det skal startes med at få fingre i Tonton Zola Mokouko
(eller hvordan det ny staves). Der kan desværre godt gå et par sæsoner
før han er free

Fra : Michael Nielsen

Dato : 17-10-02 07:33

"Lars Berg" <mesterlarsREMOVETHIS@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg mener det skal startes med at få fingre i Tonton Zola Mokouko
> (eller hvordan det ny staves). Der kan desværre godt gå et par sæsoner
> før han er free

På hvilken plads i hvilet system? Jeg har ikke haft gode erfaringer med ham

-Michael

Fra : Lars Berg

Dato : 17-10-02 13:16

>På hvilken plads i hvilet system? Jeg har ikke haft gode erfaringer med ham
>
>-Michael

Som offensiv midt (run with ball) i f.eks. et 3-5-2 system.
Han er også lidt ung i starten men efter et par år bliver han spillets
bedste (synes jeg).
Er god for en 25-40 mål per sæson. Og blir en dyr herre.

Fra : / / dentro / /

Dato : 17-10-02 13:36

"Michael Nielsen" <michaelnielsen2002@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3dadaa3c$0$22084$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
nærheden af
| 100% og bare sikrer sig de bliver friske op til sæsonstart?

Jeg plejer at bruge sommerferien til at lave specialtræning. Det kan
være skills, fitness eller hvad jeg nu gerne vil have dem bedre i. Når
de ikke skal spille kampe, kan man nemlig bedre "overtræne" dem.

/ / dentro / /

Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-10-02 00:12

/ / dentro / / wrote:
> [...]
> være skills, fitness eller hvad jeg nu gerne vil have dem bedre i. Når
> de ikke skal spille kampe, kan man nemlig bedre "overtræne" dem.

Mine får sgu lov til at lave noget - 25 timer i døgnet Fuld træning på
alt - alt

-Michael