dansespil til PC?
Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 16-10-02 17:40

Min niece har fået et Junglebogen-dansespil i fødselsdagsgave - sådan
et med en CD-rom og et par måtter, der fungerer som "joystick". Nogen
her der kender til andre danse-spil (eller lignede), gerne
shareware-versioner, så vi lige kan prøve dem først.

Lars

Fra : Svend Emil

Dato : 16-10-02 18:02

> [...]
> her der kender til andre danse-spil (eller lignede), gerne
> shareware-versioner, så vi lige kan prøve dem først.

Der er Britneys Dance Beat til PS2'en, men jeg ved ikke om der er/kommer til
pc !
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Seth

Dato : 16-10-02 19:07

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er Britneys Dance Beat til PS2'en, men jeg ved ikke om der er/kommer
til
> pc !
> --
> --- Svend Emil (o: ---

Det er ude på pc...

Mvh

Seth

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-10-02 19:49

lcj@wanadoo.dk wrote:
> [...]
> her der kender til andre danse-spil (eller lignede), gerne
> shareware-versioner, så vi lige kan prøve dem først.

Her er klasikkeren der var med til at starte det hele. De der dansespil er
MEGET populære i Japan.
http://www.konamihwi.com/DDRPC/
Konami har lavet spil siden de tidlige 80'ere (Green Beret, Hyper Sports),
så de ved godt hvordan den skal skæres.

-Sune

Fra : Devast8or

Dato : 16-10-02 20:23

Hehe, jeg spillede Green Beret på C64. Det for griner, men for fanden hvor
det dog elendig grafik ;D

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-10-02 21:02

Devast8or wrote:
> Hehe, jeg spillede Green Beret på C64. Det for griner, men for fanden
> hvor det dog elendig grafik ;D

Jeg havde selv Spectrum dengang. Fik C64 med diskdrev senere, men byttede så
det hele for en knallert da jeg blev 15. Ak ja. Det var sgu en fed knallert.
Som du kan se var arkade-versionen en smule flottere:
http://www.klov.com/G/Green_Beret.html

-Sune