Modelervoks i gulvtæppet ;o(
Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 16-10-02 17:37

Så er den store 5-årsdag snart til ende. En meget højt skattet gave er
det herlige modelervoks med div. sakse, figurer og andet spændende
grej til.

Men farmand kom til at jokke et kunstværk ned i gulvtæppet. Hvordan
får jeg det af igen?

Hjertelig træt føs'da'shilsen
Dorte

Fra : Inger Pedersen

Dato : 16-10-02 17:58

"Dorte R.M. Hansen" <dot.ringholm@get2net.dk> >
> Men farmand kom til at jokke et kunstværk ned i gulvtæppet. Hvordan
> får jeg det af igen?

Åh nej - jeg føler med dig...
Prøv leth.dk (anbefaler sulfo eller benzin)
eller forbrugerstyrelsen - pletter (anbefaler petroleum)
Begge: skrab mest muligt af først.

Hilsen Inger

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 16-10-02 19:28

On Wed, 16 Oct 2002 18:58:10 +0200, "Inger Pedersen"
<inger@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

>Åh nej - jeg føler med dig...

Åh hvor er det dog rart med lidt medfølelse ovenpå en meget aktiv
dag, der startede tidligt.

>Prøv leth.dk (anbefaler sulfo eller benzin)

Hermed tak til dig og Leth. Med en smule knofedt, en urtekniv, en del
sulfo samt slutteligt en del rent vand er kunstværket ikke længere
synligt på det gamle, kulørte gulvtæppe.

Det var dejligt!

Dorte

Fra : Inger Pedersen

Dato : 16-10-02 20:32

"Dorte R.M. Hansen" <dot.ringholm@get2net.dk> skrev i en meddelelse >

> Åh hvor er det dog rart med lidt medfølelse ovenpå en meget aktiv
> dag, der startede tidligt.

Jeg kunne LIGE forestille mig situationen!
Det har garanteret ikke lige været det, der var brug for på det tidspunkt.
- Dejligt, at det Lethe råd virkede.
Hilsen Inger

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 16-10-02 20:54

On Wed, 16 Oct 2002 21:31:48 +0200, "Inger Pedersen"
<inger@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg kunne LIGE forestille mig situationen!
>Det har garanteret ikke lige været det, der var brug for på det tidspunkt.

Det er det ALDRIG Den slags uheld forkommer pr. definition på
tidspunkter, hvor man skal tegne et træ til den store, imens man skal
give den lille nattøj på samtidig med at vaskemaskinen lige skal
tømmes og fyldes og hunden vil ud og tisse - sådan er den herlige
tilværelse som børnefamilie (hvad fik jeg dog tiden til at gå med, før
jeg fik børn? Nå det er sikkert også støvet

>- Dejligt, at det Lethe råd virkede.

Absolut. "Tænkeren" var vist stået af for idag, så det var rart blive
mindet om Leth. Og jeg er så glad for det her ng-væsen, hvor jeg ofte
i en ruf får hjælp, som jeg ellers ikke havde tid til at finde frem
til selv.

En kærkommen lejlighed til at takke alle hjælpsomme sjæle her.

Dorte