FAQmontering af cpu,kølepasta,køleprofil
Fra : Dr. Ralph

Dato : 16-10-02 17:42

og cpu blæser søges.

Gerne site med billeder, der viser nøje, hvordan kølepasta påsmøres,
køleprofil nedsækes over cpu og hvordan cpu blæseren påsættes oven på
køleprofilen.

Det må gerne være på dansk, engelsk, tysk, svensk eller norsk - bare
det viser hele forløbet på en pædagogisk måde.

På forhånd tak for hjælp :)

Kind regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Tomasz

Dato : 16-10-02 18:01

www.tweakup.dk

Mange hilsner
Tomasz

Fra : Dr. Ralph

Dato : 16-10-02 18:48

>www.tweakup.dk

Tak for forsøg på hjælp, men har lige kigget "byg en pc"guiden
igennem, og intet sted kan jeg finde en bare nogenlunde beskrivelse på
det jeg søger - nemlig en klar billedlig guide på, hvordan selve
kølepasta påsmøres, på hvordan kølerprofil påmonteres oven på CPU, og
på hvordan
CPU-blæseren monteres ovenpå dette.

I guiden du angiver er det blot en cpu med formonteret kølpepasta og
køleprofil, de anvender - og den fortæller ligesom ikke ret meget om,
det jeg søger info på.

Men måske leder jeg det forkerte sted ?

Kind regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Kristian Espensen

Dato : 16-10-02 19:06

Har du set THG's guide? AMD og Intel har også en.
--
Med venlig hilsen Kristian

Fra : Mogens

Dato : 16-10-02 19:10

On Wed, 16 Oct 2002 19:48:02 +0200, Dr. Ralph <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

>I guiden du angiver er det blot en cpu med formonteret kølpepasta og
>køleprofil, de anvender - og den fortæller ligesom ikke ret meget om,
>det jeg søger info på.

Hvis det er en AMD processor, så kik dog hos www.amd.com
De har en meget udførlig guide, både med billeder og med
video. Ved ikke om URL'en dur, men ellers er det nemt at finde.
http://139.95.253.213/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE/,/?St=40,E=0000000000041498968,K=2566,Sxi=0,Solution=obj(2808)

http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/white_papers_and_tech_docs/23986.pdf