Hjælp mig!
Fra : magnus Gram

Dato : 16-10-02 12:58

Harrj! Hjæælp mig! jeg har et problem, Inde på min Hjemmeside er
der et billede af mig selv,, Alle folk kopire mit billede og
laver grin med det.. Qv! jeg har brugt : No rigth click : Men det
virker jo ikke 2talt.. folk kan jo stadig markere det og trykke
Ctlrl+c. Så er der ikke nogen der har en færdig HTML kode så folk
ikke laver grin med mig mere.. bare send en mail med HTMl koden..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Chrisser

Dato : 16-10-02 13:06

"magnus Gram" <magnusg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ctlrl+c. Så er der ikke nogen der har en færdig HTML kode så folk
> ikke laver grin med mig mere.. bare send en mail med HTMl koden..

Du er nok nødt til at fjerne dit billede

PS: Har du et link til din side ?

(- just kidding)

Chrisser

Fra : Chrisser

Dato : 16-10-02 13:09

"Chrisser" <cbj@egdatainform.dk> skrev i en meddelelse

> Du er nok nødt til at fjerne dit billede

Problemet er jo, at uanset hvad pokker gør, så kan du jo ikke forhindre at
folk tager et screendump og efterfølgende klipper billedet ud derfra......

MVH
Chrisser