DHTML og Flash
Fra : Casper Skovgaard

Dato : 16-10-02 09:30

Jeg har en DHTML menu som bruger layers til at lave dropdown
undermenuer. Men der virker ikke oven på Flash. Er det muligt ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bo Dudek

Dato : 16-10-02 18:01

>Jeg har en DHTML menu som bruger layers til at lave dropdown
>undermenuer. Men der virker ikke oven på Flash. Er det muligt ?

så vidt jeg ved, er der INTET, der virker OVENPÅ flash - desværre.. :/

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Sverri M Olsen

Dato : 17-10-02 10:38

Bo Dudek wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:

> så vidt jeg ved, er der INTET, der virker OVENPÅ flash - desværre.. :/

> [...]

Jeg vil bare sige at din hjemmeside er for fed !-)
(Og der er nogle få links der ikke virker)

dripz@sol.dk
dripz.dk - kommer snark op at køre !

Fra : Chief

Dato : 17-10-02 15:00

Hej Casper,

Selvfølgelig kan det lade sig gøre .. er det som dette eksemple du mener?

http://www.dwb.dk

/Chief

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 17-10-02 19:04

"Chief" <@> wrote:

> http://www.dwb.dk

hm. Jeg ved ikke, hvad I tester på, men I lover ihvertfald
platformsuafhængighed... på en Mac OSX .2 med nyeste IE forsvinder
menuen hurtigere (eller rettere præcist lige så hurtigt) som flash'en
går til næste frame
Dernæst vil jeg da osse lige nævne, at man ikke kan se bogstaverne på
menuen - måske for høj linjehøjde i forhold til grafik? Men du er jo nok
ikke ene-ansvarlig?! hehe

Poul Skovmand Thingholm

Fra : Chief

Dato : 17-10-02 19:28

Der bliver vist ikke lovet nogen platformsuafhængighed af selve sitet,
derimod produkterne som findes. Og den fungerer fint på MacOS 9.2, med
explorer 5.14. Så, din er nok lige en tand for "frisk" ;)

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 18-10-02 13:17

Chief <chief@FJERNhippie.dk> wrote:

> Der bliver vist ikke lovet nogen platformsuafhængighed af selve sitet,
> derimod produkterne som findes. Og den fungerer fint på MacOS 9.2, med
> explorer 5.14. Så, din er nok lige en tand for "frisk" ;)

Hvis det har nogen interesse, kan jeg fortælle dig at MacOS 9.2 med IE
5.1.6 også er "for frisk" til det pågældende site!

--

Venlig hilsen,
Henrik Rasmussen

Fra : Bo Dudek

Dato : 17-10-02 21:59

[...]

>http://www.dwb.dk

ups, jeg tager lige mine ord i mig igen.. var overbevist om noget
andet ;)

Fra : Chief

Dato : 18-10-02 10:31

No prob ;)

Fra : Casper Skovgaard

Dato : 18-10-02 08:12

Chief wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> Hej Casper,
>
> Selvfølgelig kan det lade sig gøre .. er det som dette eksemple du mener?
>
> http://www.dwb.dk
>
> /Chief

Det var lige det jeg skulle bruge. Tak for hjælpen. :)

Fra : Chief

Dato : 18-10-02 10:32

Anytime!! ;)