Tekia ADSL mailproblem
Fra : Enzo

Dato : 15-10-02 17:56

Hej

Jeg er lige blevet adsl-kunde hos telia, og det har skaffet mig et
mailproblem. Tilsyneladende finder de det ikke nødvendigt at tilbyde andet
end en web-baseret mailbox, og selv om jeg ikke er kræsen, så gider jeg ikke
spise så lange loadtider og alskens andet ubehag. Jeg fik mig så en gratis
pop3 ved portalen.no, men da jeg sendte en testmail derfra til min
yahoo-mailbox, havnede den i spam-skraldespanden, og det går jo ikke.
Spørgsmålet er så: Er der andre udbydere med gratis pop3, som ikke havner i
diverse filtre, eller er der en anden løsning for en Telia-adsl kunde. Der
må da findes folk med samme problem.

Mvh.
Anders

Fra : Michael Ravn

Dato : 15-10-02 19:34

Jeg havde samme problem, men da jeg ringede til Telia fik jeg at vide
at jeg kunne få et almindeligt gratis minutbaseret Telia-abonnement.
Det koster altså kun minuttakst, hvis man går på nettet med et
gammeldags modem, og det gør man jo ikke med ADSL. Dermed får man en
letterbox (Hedder det det?) med 5 e-mail-adresser. Og iøvrigt også en
hjemmeside, hvis man har brug for det.
Man går ind på Telias hjemmeside (husker ikke lige hvor) og opretter
sig selv.

Michael Ravn

Fra : Enzo

Dato : 16-10-02 10:26

"Michael Ravn" <mravn@imageREMOVE.dk> wrote in message
> Jeg havde samme problem, men da jeg ringede til Telia fik jeg at vide
> at jeg kunne få et almindeligt gratis minutbaseret Telia-abonnement.

Tak for hjælpen.