Nye ruller til Adly Cat
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 15-10-02 16:52

Hej Gruppe.

Jeg har for nylig købt en brugt Adly Cat 50 fra 1998.
Den har kørt ca. 10000km

Jeg har haft mange knallerter før i tiden. Men har aldrig ejet en scooter.

Jeg har et problem med Adlyén.
Når jeg starter den, kører den som en drøm. Godt med optræk og fart. Men
første gang jeg bremser ned og slipper gassen, går den simpelthen ud, det
virker som om at den ikke gearer ned ved lavere fart.
Hvis jeg stopper motoren og starter den igen, virker den fin, lige til jeg
bremser.

Jeg troede først, at det var pga. benzinmangel (stoppet filter), men det
fejler ikke noget.

Kan det være rullerne, som sidder fast eller er det andre bud?

Hvor kan man få fat i en ny udstødning til Adlyén? Én som ikke er
begrænset...
T-Hansen har ingen...

Med venlig hilsen

Michael Jørgensen, Aalborg

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 16-10-02 14:20

Hvor kan man få lavet Adly'en i Aalborg?

Fra : Nikolaj Nielsen

Dato : 17-10-02 17:53

Hejsa

Det lyder jo godt nok underligt =)
Men prøv at chekke om tomgangen står højt nok, tomgangsskruen sidder på
karburatoren, men det vidste du jo nok =)

Venlig Hilsen

Nikolaj

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 18-10-02 10:41

Hej Nikolaj.

Igår skilte jeg variomatic'en ad og den trænger til nye ruller og måske også
en skål (holder).

Hvad kan i anbefale mig herinde af nedenstående sæt?
Hos Protuna kan man få et sæt varionmatic Racer til 449kr eller et
Variomatic Polini til 489kr eller hos Thansen et variomaticsæt til 299kr.

Med venlig hilsen

Michael Jørgensen
www.auto-lys.dk