Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Viewsonic p95f+
Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 15-10-02 15:12

Hvad synes i om denne skærm.

Viewsonic p95f+
http://www.viewsonic.com/products/crt_p95fplus.htm

Mvh
Thomas

Fra : Kim M.

Dato : 15-10-02 20:11

"Thomas Strøm Larsen" <tholar30@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3dac223c$0$32594$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvad synes i om denne skærm.
>
> Viewsonic p95f+
> http://www.viewsonic.com/products/crt_p95fplus.htm

Hejsa

Hold dig langt væk fra denne skærm. Jeg købte selv en og har kun haft
problemer med den. Jeg er ikke tilfreds. Den står ikke skarp nok og kan
forekomme ret uklar. Jeg havde set model P95F, den gamle model, i funktion
og den står hammer godt. Jeg snakkede så med en mand fra Viewsonic og han
sagde køb p95f+. Jeg har fortrudt jeg ikke købte en p95f. Jeg fik min skærm
byttet efter 2 dage, da den købte stod og "gyngede" i venstre side. Den står
ikke specielt godt i opløsninger over 1024 x 768, hvilket må siges at være
ekstrem dårligt at en 19" skærm. Selv en 17" aoc står bedre i 1280x1024,
efter min mening. Min forhandler har dog så taget fat i Viewsonic og jeg får
en P95F i stedet for. Så mit råd, køb ikke denne skærm

mvh

Kim M.

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 15-10-02 20:47

Okay så bestiller jeg en samsung 957NF i stedet.

Mvh
Thomas

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 15-10-02 20:57