Betongulv
Fra : Jorgen J. Jensen

Dato : 15-10-02 13:15

Vi har betongulv i kælderen og kunne godt tænke os et glat, malet betongulv.
Første indskydelse var at bruge selvnivellerende spartel og derefter male,
men den lokale håndværker siger at denne spartel ikke kan holde som
overfladebehandling. Er det virkelig nødvendigt at lægge et nyt lag beton
ovenpå og pudse det i hånden eller er der andre muligheder.
Mvh Jørgen

Fra : John Jensen

Dato : 15-10-02 16:58

Hej Jøren
Du kan spartle med indpoxy, det bliver kanon flot og det behøver du ikke at
male
Hilsen Jensen

Fra : Jorgen J. Jensen

Dato : 31-10-02 08:49

Tak for svaret John, men hvor finder jeg indpoxy, jeg har ikke hørt om det
før.
Mvh Jørgen

Fra : John Jensen

Dato : 15-10-02 17:00

Jensen igen
Hvis det er meget udjævnt kan du blande op til 50% strandsand i