/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Modemproblem
Fra : Hans-Jørgen Sindholt


Dato : 18-01-01 09:21

Såfremt det er den forkerte gruppe, bedes I undskylde mig -- men hjælp nu
alligevel.
-
Hvad er der i vejen, når der går op imod et halvt minut fra klik på
disconnect, til modem rent faktisk afbryder linjen, hvilket antages at være
tilfældet, når "bærebølgelyset" først "går ud" efter den nævnte tid.
Eller er der overhovedet ikke noget i vejen.
Modem: Tele Danmark 56 K flex.
Udbyder: CyberCity --
På en anden maskine "kører" modem tilfredsstillende op imod Tele Danmark.

Med venlig hilsen
Hans-Jørgen Sindholt



 
 
Knud Gert Ellentoft (18-01-2001)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 18-01-01 08:57

Thu, 18 Jan 2001 08:20:36 -0000, skrev "Hans-Jørgen Sindholt"
<sindholt@post4.tele.dk>:

>Hvad er der i vejen, når der går op imod et halvt minut fra klik på
>disconnect, til modem rent faktisk afbryder linjen, hvilket antages at være
>tilfældet, når "bærebølgelyset" først "går ud" efter den nævnte tid.
>Eller er der overhovedet ikke noget i vejen.
>Modem: Tele Danmark 56 K flex.
>Udbyder: CyberCity --

Formentlig er der et eller andet i vejen, jeg ved bare ikke hvad.
Men har du prøvet at koble med det modem og PC, som er langsom med CC,
til TeleDanmark?

Bare for at udelukke eller finde ud af, om det skulle være et
CC-problem.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -
Sidst opdateret 21.12.2000 og er kun i sin spæde start.

Angak (18-01-2001)
Kommentar
Fra : Angak


Dato : 18-01-01 18:29

Det kunne evt. også hjælpe at geninstallere modemet...


angak

"Hans-Jørgen Sindholt" <sindholt@post4.tele.dk> wrote in message
news:9465rg$3vh$1@news.inet.tele.dk...
> Såfremt det er den forkerte gruppe, bedes I undskylde mig -- men hjælp nu
> alligevel.
> -
> Hvad er der i vejen, når der går op imod et halvt minut fra klik på
> disconnect, til modem rent faktisk afbryder linjen, hvilket antages at
være
> tilfældet, når "bærebølgelyset" først "går ud" efter den nævnte tid.
> Eller er der overhovedet ikke noget i vejen.
> Modem: Tele Danmark 56 K flex.
> Udbyder: CyberCity --
> På en anden maskine "kører" modem tilfredsstillende op imod Tele Danmark.
>
> Med venlig hilsen
> Hans-Jørgen Sindholt
>
>



Mogens (18-01-2001)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 18-01-01 20:11

Jeg her det samme problem, begyndte for ca. 2 måneder siden, tidligere
afbrød modemet omgående. Har også cybercity som udbyder.
MS.


"Hans-Jørgen Sindholt" skriver:
>
> Såfremt det er den forkerte gruppe, bedes I undskylde mig -- men hjælp nu
> alligevel.
> -
> Hvad er der i vejen, når der går op imod et halvt minut fra klik på
> disconnect, til modem rent faktisk afbryder linjen, hvilket antages at være
> tilfældet, når "bærebølgelyset" først "går ud" efter den nævnte tid.
> Eller er der overhovedet ikke noget i vejen.
> Modem: Tele Danmark 56 K flex.
> Udbyder: CyberCity --
> På en anden maskine "kører" modem tilfredsstillende op imod Tele Danmark.
>
> Med venlig hilsen
> Hans-Jørgen Sindholt

Peter Sjøntoft (19-01-2001)
Kommentar
Fra : Peter Sjøntoft


Dato : 19-01-01 12:08

"Hans-Jørgen Sindholt" <sindholt@post4.tele.dk> wrote in message
news:9465rg$3vh$1@news.inet.tele.dk...

> Hvad er der i vejen, når der går op imod et halvt minut fra klik på
> disconnect, til modem rent faktisk afbryder linjen, hvilket antages at
være
> tilfældet, når "bærebølgelyset" først "går ud" efter den nævnte tid.
> Eller er der overhovedet ikke noget i vejen.
> Modem: Tele Danmark 56 K flex.
> Udbyder: CyberCity --
> På en anden maskine "kører" modem tilfredsstillende op imod Tele Danmark.

Har du nogen init-streng? I givet fald hvilken?

Hvornår begyndte problemet?

JEg kan se at indlæget er postet gennem TDC og kan derfor ikke spore hvilken
indkaldsboks du rammer. Derfor er det en ide at ringe ind til os og få os
til at tjekke om det skulle have noget at gøre med at du er koblet op på
andet indkaldsudstyr end tidligere.

--
Med venlig hilsen

Peter Sjøntoft

Jeg arbejder for CyberCity, men udtaler mig hér for mig selv for egen
regning og risiko.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste