NT4
Fra : Teddy Bonde

Dato : 26-02-01 05:02

Jeg har 4 maskiner som kører Intern Netværk plus at de kan gå på Nettet
(Pro@ccess) men påtænker at bruge den ene som Server med Firewall.

Kan jeg godt bruge NT4 til at styre alt trafik til og fra Nettet ?
Vil sætte et extra Netkort i spc. til Nettet (Routeren)

Mvh,
Teddy Bonde
Kolding's lille EDB doktor
http://www.tbonde.mobilixnet.dk

Fra : Henrik Walther

Dato : 26-02-01 13:00

It's rumored "Teddy Bonde" <tbonde@e-noerd.dk> wrote:

>Kan jeg godt bruge NT4 til at styre alt trafik til og fra Nettet ?
>Vil sætte et extra Netkort i spc. til Nettet (Routeren)

Det afhænger af den firewall du vælger at installere på din NT box,
selve NT har ikke det store at sige.

Men ja det er netop en af ideerne med en firewall at den kan styre
trafikken ind og ud af dit netværk.

--
/Henrik